Beschaafd is voor oude omaatjesGinoceros schreef:Nee joh ! Geen spoilers !! Hij is net zo beschaafd mooi !!Pboy_007 schreef:dat komt op het laatst schroefsetje78Ray schreef:Hele mooie mini. Die diepe kleur blauw steekt prachtig af tegen de zwarte delen en velgen. Zo zijn zwarte wielkastranden wel mooi.
Wat mij betreft geen mods nodig, is zo al super. Nou ja, beetje verlagen dan![]()
eerst een diffuser en een GP spoiler
en zwarte koplampen en en en en en![]()
![]()
My Blue Diamond
- Pboy_007
- Be Mini

- Contacteer:
Bericht
Re: My Blue Diamond
My Thunder Grey!

- Pboy_007
- Be Mini

- Contacteer:
Bericht
Ik begin het al aardig leuk te vinden het geluid van mijn uitlaat alleen lijkt het net of dat als ik boven een bepaalt toerental kom dat ik iets hoor resoneren ofzo.even een keer op een brug zetten of er iets los zit maar met normaal rijden hoor ik het niet 
My Thunder Grey!

- Pboy_007
- Be Mini

- Contacteer:
- Shag
- Volledig MINI minded!

- Pboy_007
- Be Mini

- Contacteer:
- Pboy_007
- Be Mini

- Contacteer:
Bericht
Hoe krijg ik me Cooper S spoiler eraf weet iemand dat ?
My Thunder Grey!

- speedy
- NMC Legend

- Pboy_007
- Be Mini

- Contacteer:
Bericht
en ik ben op zoek naar een cooper spoiler of zijn die nieuw niet zo duur.
Ja klopt ik zie 3 rubberen doppen zal hij ook nog geplakt zitten ?speedy schreef:volgens mij vanaf de binnenkant klep met aantal schroeven
My Thunder Grey!

- speedy
- NMC Legend

- Schroefie
- NMC Staff

- Contacteer:

Bericht
Online 2de hands (MP/eBay) worden ze vaak rond de 100 euro aangeboden. Je bent waarschijnlijk opzoek naar een zwart exemplaar. Mocht je zoektocht geen zwarte Cooper spoiler opleveren heb ik nog een wit exemplaar liggen die je dan wel over kan nemen. Ik heb mijn exemplaar vervangen voor een S-spoiler.
Nieuw zijn ze bij de dealer gegrond rond de 250 euro, gelakt nog zo'n 100 euro erbij dus zo'n 350 euro.Pboy_007 schreef:Ja klopt ik zie 3 rubberen doppen zal hij ook nog geplakt zitten ?speedy schreef:volgens mij vanaf de binnenkant klep met aantal schroeven
Online 2de hands (MP/eBay) worden ze vaak rond de 100 euro aangeboden. Je bent waarschijnlijk opzoek naar een zwart exemplaar. Mocht je zoektocht geen zwarte Cooper spoiler opleveren heb ik nog een wit exemplaar liggen die je dan wel over kan nemen. Ik heb mijn exemplaar vervangen voor een S-spoiler.
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:

Bericht
Post anders ffeen foto van de spoiler wear je naar op zoek bent Patrick, dan kunnen we met je mee zoeken 
- Pboy_007
- Be Mini

- Contacteer:
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:

Bericht
whahaha, en ik maar denken wat gaat ie nu weer doen, van een S spoiler terug naar Cooper
Goed bezig Patrick, beetje extra downforce
Goed bezig Patrick, beetje extra downforce
Onze sponsors