Advies gewenst

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
Goldrunner6
4 op een rij!
4 op een rij!

Re: Advies gewenst

26 aug 2015, 22:51

Tja, maar ga niet aan wensen inleveren, kan het geld maar 1x uitgeven. Die bij JdJ is idd een handbak.En als een zwarte met automaat echt lastig wordt wil ik dat misschien nog wel laten varen. Ik ga De maar een doorspitten en de zoekfunctie gebruiken voor importeren...

Ennuhh Cannuccia: jij hebt vast en zeker hulp gehad van je wederhelft :wink:
louisvdd76
De Scheurende Rechter
Contacteer:
Nederland

26 aug 2015, 22:58

sanderreijers schreef:Ennuhh Cannuccia: jij hebt vast en zeker hulp gehad van je wederhelft :wink:
Rianne heeft Rob als hulp en die wisselt sneller van auto dan van schoenen :()
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 aug 2015, 02:05

Kleine onderschatting..
Afbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend

27 aug 2015, 05:50

sanderreijers schreef:PS: die van jou is wel heul dik Speedy :icon_top: als ik een juiste heb gevonden kom ik wel bij jou een lijstje halen haha.
thnx Sander Afbeelding
Afbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend

Advies gewenst

27 aug 2015, 05:55

deze komt best dicht in de buurt op de automatische transmissie na Afbeelding
en mini next Afbeelding
wielen zijn te wisselen Afbeelding

deze is full options (alleen geen chrome line interieur)

MINI John Cooper Works Navi Xenon Recaro Chili City for € 21.880 at mobile.de: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... =211851677
Afbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend

27 aug 2015, 06:34

deze is ook mooi maar geen panorama dak

MINI John Cooper Works Navi Xenon RECARO Leder for € 24.777 at mobile.de: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... =211830982
Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 aug 2015, 07:02

Importeren is easy en daar kan ik je wel bij helpen evt.

Even kleine correctie: MINI Next is GEEN fabrieksgarantie maar een dealer/importeurgarantie. De verkopende dealer betaald daar een x-bedrag voor aan de importeur van dat land en koopt daarmee de evt kosten van reparatie mee af. Het is weliswaar een Europees dekkende garantie, maar wanneer je er in het buitenland gebruik van wilt maken zul je eerst toestemming voor reparatie moeten vragen aan de verkopende dealer, vervolgens de kosten zelf voorschieten en weer reclameren bij je dealer. Je kan hier afspraken over maken met je NLse dealer overigens, er zijn dealers die dat hele gedoe willen overnemen. Ook hierbij kan ik je helpen. Mocht je info willen dan stuur me maar een pb.

Recaro is altijd een optie, ook bij fJCW's. Automaat op een fJCW is lastig te vinden, door in Duitsland te kijken vergroot je je kans aanzienlijk om te slagen.

Pano daken blijven een kritisch onderdeel van de R56. Er zijn en blijven veel problemen mee. Vervanging is kostbaar en sluit niet uit dat het wederom terugkomt.

Over het controleren van de km. stand: de sleutel kan je bij elke BMW dealer laten uitlezen. Kost €0,-. Je ka dan tevens de onderhoudshistorie direct uitlezen. De sleutel slaat de werkelijke km stand op, ongeacht de km's die op de teller weergegeven worden. Het aanpassen van de stand op je teller is peanuts, het aanpassen in de sleutel niet.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Baseman
Wingman
Contacteer:
Nederland

27 aug 2015, 08:37

De GP2 die te koop staat is idd niet in Goes, maar parteculier en zul je ongetwijffeld zelf ook al wel hebben zien staan op autoscout.
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR

Afbeelding
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 aug 2015, 09:07

Aannames hè....!
Raymond schreef:Kleine onderschatting..
RemcoMINI
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 aug 2015, 09:16

@mushrop, dank je wel voor het verhelderende verhaal over de NEXT garantie! Heb ik me eerder verkeerd laten voorlichten...
"Orange is the happiest color!"

Afbeelding
Goldrunner6
4 op een rij!
4 op een rij!

27 aug 2015, 09:26

Jongens bedankt voor het meedenken! Wit trouwens geen GP2.......zal vnvnd weer alles op een rijtje zetten en Rob een Pm sturen!
ajede
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 aug 2015, 11:40

Hou je bij je eigen wensen en neem een JCW Automaat, echt top combi en rijdt zooooo leuk met Sportstand + flippers!!!
Afbeelding
MCS Floris
Be Mini
Be Mini

27 aug 2015, 22:48

Leuk déjà vu in dit topic. Ik herken de zoektocht naar een fJCW...

Uiteindelijk (mede door tijd) toch voor een Cooper S gezwicht, maar niet qua opties die op/in de moesten auto zitten. Kwestie wensen & eisen zeg ik altijd (ohw, en het budget :wink: ). Inderdaad zoals Mushrop het zegt, Let inderdaad op met garanties; de NEXT, maar ook Europlus garantie. Europlus zijn de dealers iig niet happig (meer) om! NEXT is beter afgedekt, maar procedure is bij beide zoals mushrop verteld.
Misschien nog te vermelden; Met TLC kan je in Nederland ook het nodige onderhoud afkopen.

Ook ik was algauw aan Duitsland toegewezen vanwege de gewenste uitrusting. Het importeren is eigenlijk een fluitje en is goed zelf te doen, als je wat tijd hebt (oa zelf ophalen, RDW, BPM aangifte/berekenen).
speedy schreef:deze is ook mooi maar geen panorama dak

MINI John Cooper Works Navi Xenon RECARO Leder for € 24.777 at mobile.de: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... =211830982
Da's een erg mooie :icon_top:
Afbeelding it's nor Black, nor white.
Durf buiten de lijntjeS te kleuren...
speedy
NMC Legend
NMC Legend

28 aug 2015, 08:45

alleen geen lederen dash maar dat soort dingen is oem achteraf ook nog wel te doen.
Afbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend

28 aug 2015, 08:48

je kunt ook zoiets doen en dan recaro erin zetten en dat kun je zelf ook nog kiezen tussen de cs en de gp2 .

Wel een automaat en lederen dash.
geen panorama dak

MINI John Cooper Works Navi Xenon JCW Kit City Wired for € 23.810 at mobile.de: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... =212995495
Afbeelding

Terug naar “Kletshoek”