Ik ga zo ook mijn oranje monster ophalen...
Moonwell's F55 Cooper - Orange/Black
- RemcoMINI
- Volledig MINI minded!

Bericht
Re: Moonwell's F55 Cooper
Van harte!
"Orange is the happiest color!"

- Peter
- Volledig MINI minded!

Bericht
Dat dacht ik al en daarom zat ik ook al te gniffelen om haar reactie!!
Baseman schreef:![]()
Excuus, dat wist ik niet, maar je reactie op mijn opmerking was geweldig Moonwell
- Moonwell
- Mod virus alert!

- Contacteer:
Bericht
@Peter helpen die matjes echt? En de lichtjes zijn leuk iid, vooral voor de kids. Vanavond zal ik in t donker rijden en t echt beleven 
@baseman kan je ook niet weten
excuses aanvaard
1 van de redenen dat is voor deze kleur heb gekozen is dat hij lijkt op onze RS die we hebben gehad.

Een MINI is erg veilig zoals je ziet! Deze MINI had alleen schade aan dr rechter voorkant. Nadat ze achterop ons reed, wij stonden stil achteraan in de file.

@baseman kan je ook niet weten
excuses aanvaard1 van de redenen dat is voor deze kleur heb gekozen is dat hij lijkt op onze RS die we hebben gehad.

Een MINI is erg veilig zoals je ziet! Deze MINI had alleen schade aan dr rechter voorkant. Nadat ze achterop ons reed, wij stonden stil achteraan in de file.
- speedy
- NMC Legend

- Moonwell
- Mod virus alert!

- Contacteer:
Bericht
Nope wij zijn er zelf zonder kleerscheuren vanaf gekomen. Gelukkig waren de kids niet in de auto. Bestuurster vecht zelfs de boete aan
- speedy
- NMC Legend

- Peter
- Volledig MINI minded!

Bericht
Holy shit! Wat een klapper moet dat zijn geweest....
Die matjes werken echt prima. Geen afdrukken in de bekleding en het is een soort antislip materiaal dus het stoeltje staat steviger. Ze hangen met een simpele bevestiging rond de pootjes van je hoofdsteun.
Ideaal!
Die matjes werken echt prima. Geen afdrukken in de bekleding en het is een soort antislip materiaal dus het stoeltje staat steviger. Ze hangen met een simpele bevestiging rond de pootjes van je hoofdsteun.
Ideaal!
- Moonwell
- Mod virus alert!

- Contacteer:
Bericht
@speedy hij was van mn man. Hij mist het wel hoor. Maar werktechnisch was het niet de beste auto dus met de auto's erna meer voor comfort gegaan. Daarbij moest hij meteen een nieuwe auto hebben en dezelfde ging niet lukken omdat er jaar levertijd op zit.
- Moonwell
- Mod virus alert!

- Contacteer:
- AvRijs
- Nieuw Lid

Bericht
Hoi Moonwell,
Heb hem voor je deur zien staan. Mooie kar en gave kleur.
Gefeliciteerd !
Gefeliciteerd !
- Moonwell
- Mod virus alert!

- Contacteer:
Bericht
Argh vanochtend kwam mn Brodit Proclip + houder en wilde ik m net gaan installeren... Past ie niet!! Lijkt niet of 'ie te lang is. Maandag maar even bellen hoe dat zit.
Dan maar m'n newminiclub sticker gaan plaatsen. Even een mooi plekje voor vinden
Dank je wel!AvRijs schreef:Hoi Moonwell,
Gefeliciteerd !
Argh vanochtend kwam mn Brodit Proclip + houder en wilde ik m net gaan installeren... Past ie niet!! Lijkt niet of 'ie te lang is. Maandag maar even bellen hoe dat zit.
Dan maar m'n newminiclub sticker gaan plaatsen. Even een mooi plekje voor vinden
- Moonwell
- Mod virus alert!

- Contacteer:
Bericht
Mijn eerste mod!

De eerste I staat een beetje scheef.. geen idee hoe dat kan! Stoort me (nog) niet genoeg om t aan te passen.

Achteraanzicht. Mooi onder Cooper.

En mijn mascotte, geen Engelse maar een Franse Bulldog!

De eerste I staat een beetje scheef.. geen idee hoe dat kan! Stoort me (nog) niet genoeg om t aan te passen.

Achteraanzicht. Mooi onder Cooper.

En mijn mascotte, geen Engelse maar een Franse Bulldog!
- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
Wow, die Megane! Wat een geluk dat jullie daar weer heel uit zijn gekropen! Godzijdank!
Mooi jullie Cooper, kleurtje is echt lekker. Superstoer ook met het JCW pakket.
Mooi jullie Cooper, kleurtje is echt lekker. Superstoer ook met het JCW pakket.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Mak
- Mod virus alert!

Bericht
wat is ie moooooooi!!
super hoor, erg gaaf
moet nog even wachten op mijne, de productie schijnt met 3 weken te zijn opgeschort…
geduld is een schone zaak :-)
super hoor, erg gaaf
moet nog even wachten op mijne, de productie schijnt met 3 weken te zijn opgeschort…
geduld is een schone zaak :-)

- RemcoMINI
- Volledig MINI minded!

Bericht
Wat zal ik eens zeggen over de kleur... "oranje boven!" (en voor en achter...)
Stickertje zit er mooi op!
Stickertje zit er mooi op!
"Orange is the happiest color!"

Onze sponsors