Hallo,
Enige tijd geleden heb ik de deurpanelen verwijderd voor wat mods. Daarbij was het noodzakelijk om de schakelaar voor de spiegels te verwijderen. Hierbij is de schakelaar uitelkaar geweest en later weer in elkaar gezet maar nu werkt het stellen van de spiegels niet meer goed mbv de joystick. Het inklappen werkt nog wel.
In de schakelaar zitten 4 drukpennen die door de joystick op micro schakelaars worden gedrukt en zo de spiegels kunnen laten bewegen. Om de spiegels te laten bewegen moet de joystick nu heel erg ingedrukt worden dus het lijkt wel of er iets mist om de drukpennen voldoende op de microschakelaars te drukken. Heeft iemand enig idee wat er zou kunnen missen of een tekening op welke manier de schakelaar is opgebouwd. Een nieuwe bestellen kan natuurlijk altijd maar ik vind het leuker om iets te fixen en te begrijpen hoe iets werkt.
Alvast bedankt.
Edwin.
Schakelaar spiegels functioneert niet meer goed.
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Re: Schakelaar spiegels functioneert niet meer goed.
hey Edwin,
Het is 1 onderdeel en laat niet goed zien hoe het werkt....

Ik weet wel dat ik ook een aantal keer het paneel eraf heb gehaald en elke keer springt die hele unit uit elkaar en moet je dat weer allemaal in elkaar friemelen en gelukkig is het elke keer nog goed gegaan.
Ik zou alles nog is los halen en opnieuw in elkaar zetten en misschien zie je dan ook wat er nu niet goed zit
Anders nieuwe unit bestellen.
Het is 1 onderdeel en laat niet goed zien hoe het werkt....

Ik weet wel dat ik ook een aantal keer het paneel eraf heb gehaald en elke keer springt die hele unit uit elkaar en moet je dat weer allemaal in elkaar friemelen en gelukkig is het elke keer nog goed gegaan.
Ik zou alles nog is los halen en opnieuw in elkaar zetten en misschien zie je dan ook wat er nu niet goed zit

Anders nieuwe unit bestellen.
- speedy
- NMC Legend
Bericht
nr.5 gaat het over maar weer je vast wel.
Stel dat je nieuwe besteld let er dan op dat er twee verschillende zijn (met opklap functie en zonder)
Stel dat je nieuwe besteld let er dan op dat er twee verschillende zijn (met opklap functie en zonder)
- EdwinN
- Enthousiast
Bericht
De schakelaar een tijdje geleden helemaal uit elkaar gehaald en opnieuw in elkaar gezet. Werkt weer als een zonnetje.
- speedy
- NMC Legend
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors