Even gekeken naar zijn foto en ja het klopt, foto uit de advertentie die nu op verkocht staat, hij heeft een dikke MINI aangeschaft met nagenoeg alle opties. Dat wordt voor mij dus lekker door dromen, haha. Het is hem gegund, een hele mooie MINI en ik had die zak met geld toch nog niet liggen.
De auto was inderdaad al een paar dagen verkocht, Milco... Vanaf zaterdag zijn wij de nieuwe eigenaars. De advertentie kwam donderdagavond online en toen ik deze zag wist ik al dat ik er heel snel bij moest zijn. Ik heb daarom meteen vrijdag gebeld en ben zaterdag naar de dealer gegaan. Gelukkig waren we nog op tijd en was de Clubman helemaal naar onze smaak. Het was eigenlijk precies zoals onze droom-Clubman eruit zag en daarom konden we deze kans niet laten lopen.
Ivo, proficiat met je nieuwe aanwinst. Ik zag de advertentie pas gisteren en de uitvoering vwb opties is het zelfde als ik nu heb, de verwarmde stoelen, navigatie, panoramadak, voorruit verwarming, sportknop etc etc. Onze wens is om ooit ook een mooie clubman aan te kunnen schaffen dus ik blijf er altijd naar kijken. Toen ik deze zag had ik echt zo iets van WAUW, dezelfde opties, een JCW, goede kleur en voor dat geld. Vond het al goedkoop en dat werd door kenners bevestigd.
Je hebt hier een mooie MINI gekocht en kan niet anders zeggen: veel (rij)plezier
Gr. Milco
ps: Mocht je 30 augustus (Eindhoven) of bij de Bush rit erbij zijn kom ik hem wel even bewonderen
Dank je! Ben er echt superblij mee, het was ook mijn droom om zo'n MINI te bezitten. Het plan is om zeker bij de Bush rit aanwezig te zijn. Ik zal eens kijken of ik 30 augustus ook naar Eindhoven kan komen.
Hoi Rob, was nog niet echt van plan om een andere aan te schaffen maar ik blijf wel altijd kijken of er mooie Clubman exemplaren voorbij komen. Ook die van Martijn (Steks) had ik gespot dus er komen regelmatig mooie Clubman's voorbij. Als straks de nieuwe Clubman te koop is zullen er ook wat meer 2de hands R55' Clubman's op de markt verschijnen dus tijd zat, ik heb geen haast.
In ieder geval heeft Ivo een ontzettend gaaf exemplaar op de kop getikt voor een hele mooie prijs.
Van het weekend wat geknutseld met 5D Carbon wrap folie. Op aangeven van Cheek-O, en met een linkje van Speedy, een meter 5D Carbon (1 x 1,5 m)folie besteld bij PremiumVinyls.nl. Kosten inclusief een scherpe en small rakel € 37,13. Ik had extra dash delen overgenomen van Batje en binnenhandgrepen besteld bij EKRIS. Dus op m'n gemak aan de gang.
Nog nooit met wrap folie gewerkt dus eerst maar eens proberen op de binnenhandgrepen. Eerst zonder warm te maken maar toen kreeg ik al snel luchtbelletjes dus in het begin wel wat folie verprutst maar na een tijdje begon ik te merken dat met gebruik van de föhn het best goed gaat. De 2 dash delen op de foto (los op de tafel) waren de eerste poging en ik kreeg het niet mooi strak op de randen. De dash delen bestaan uit 2 delen, de voorste delen verwijderd en nogmaals een poging gedaan om de folie strak erop te krijgen en ditmaal kreeg ik het er zeer strak erop, mede door de folie om de randen af te werken en niet op de rand af te snijden. Hierna de dash delen weer aan elkaar gelijmd met 2 componenten lijm en vanavond alles in gebouwd. Zeer blij met het resultaat en dat voor een paar tientjes en nog een groot stuk folie achter de hand om nog enkele delen te kunnen wrappen. Ook zeer mooi 5D Carbon folie met een glans afwerking
Plaatjes bij de praatjes
Benodigheden:
1ste poging, lijkt prima maar toch wat luchtbelletjes:
Eindresultaat ingebouwd dash rechts:
Eindresultaat binnenhandgreep (lijkt wat donker maar dat is puur belichting tijdens foto, zelfde look als dash delen):
Heren, bedankt voor de reacties, een middagje heeft het wel gekost maar als het resultaat dan mooi is en je hebt door hoe je die folie kan bewerken dan is het eigenlijk best leuk om te doen.
Ivo, ik ben vanmiddag nog langs NobraCars geweest en je MINi stond voor de deur en staat ook al te koop op de site voor 7995€ (http://www.nobracars-uden.nl/bmw/993945 ... -boost-etc). Ik las dat je al lekker aan het genieten bent van je nieuwe Clubman Tijdens de Bushrit maar eens van dichtbij bekijken.