gewoon een beetje oefenen met de handremMoNkToNk schreef:Vandaag regent het ook weer flink en dan merk je het onderstuur goed jak33z schreef:Struts maken inderdaad een groot verschil in positieve zin, totdat het gaat regenen. Dan is het onderstuur tot in de hel.Niet te hard over rotondes, want je schiet gewoon rechtdoor.
Coen's Tweede Projectje!!
- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!

Bericht
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Sinds ik een struttower heb wil ik ook niet meer zonder! Ben er zo blij mee, verschil is zo ongelofelijk groot vind ik en dan uiteraard met name in de bochten bij droog weer! Heerlijk! Bij regen is de auto zonder struts al een ramp, dan doe ik 9 van de 10 keer toch al rustig aan.
Nou zal ik binnenkort eens in jou auto rijden coendek, ben wel benieuwd naar het verschil (voor en na)!
Nou geloof me, coendek hoeft niet meer te oefenen hoor in handrembochtjes of achterwaartse draai van 180 graden. Die gingen gisteren namelijk PERFECT!Ralph-cooper schreef:gewoon een beetje oefenen met de handremMoNkToNk schreef:Vandaag regent het ook weer flink en dan merk je het onderstuur goed jak33z schreef:Struts maken inderdaad een groot verschil in positieve zin, totdat het gaat regenen. Dan is het onderstuur tot in de hel.Niet te hard over rotondes, want je schiet gewoon rechtdoor.
![]()
Sinds ik een struttower heb wil ik ook niet meer zonder! Ben er zo blij mee, verschil is zo ongelofelijk groot vind ik en dan uiteraard met name in de bochten bij droog weer! Heerlijk! Bij regen is de auto zonder struts al een ramp, dan doe ik 9 van de 10 keer toch al rustig aan.
Nou zal ik binnenkort eens in jou auto rijden coendek, ben wel benieuwd naar het verschil (voor en na)!

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Tering dat is onpraktisch! Doe mij maar lekker met, kan ik tenminste nog wat zien als het lekker omhoog spettert.
iDD..... wel ff avatar laten aanpassen
iDD..... wel ff avatar laten aanpassen
- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
Voor het gewicht en de looks zou ik de achterruitenwisser er wel af willen halen als de Mini niet zo goor zou worden aan de achterkant als het een beetje regent 
Met de JCW spoiler wordt de achterruit een klein beetje minder vies als met de Cooper S spoiler, maar nog steeds vies genoeg om de ruitenwisser te laten zitten. Ik zie toch graag als er bepaalde (witte) auto's achter me zitten
Met de JCW spoiler wordt de achterruit een klein beetje minder vies als met de Cooper S spoiler, maar nog steeds vies genoeg om de ruitenwisser te laten zitten. Ik zie toch graag als er bepaalde (witte) auto's achter me zitten
Onze sponsors