Daardoor wat lichte

Volgende week donderdag gaat hij naar de schade hersteller.
Een voordeel, steenslagschade op de motorkap ben ik kwijt en de striping die hard aan vervanging was komt ook weer nieuwe voor op
Ga ik wel vanuit Daïel, loop alleen nog met het probleem van één koplamp, maar komt vast een oplossing voor, of er valt vast nog wel wat te regelen.speedy schreef:idd wel balen maar straks weer een strak neusje
Goeie tip, of ik vraag het geld van één Blackline koplamp (dealerprijs) en koop of bij Ajede of bij VDG 2 exemplaren.speedy schreef:ik weet niet of je een leen auto nodig hebt van garage maar doe anders een extra koplamp in ruil voor geen leen auto
Lamp is echt stuk, diepe deuk en enkele kleine deukjes en diepe krassen.Comparco schreef:maar is de lamp echt stuk? bij mij zat er toen alleen een kras op en die hebben ze desgevraagd weggepoetst
had ik iigv nog 2 koplampen in dezelfde staat (en een creditnota voor de nieuwe lamp)
Klopt Rietje, ik denk dat hij bijna 50 km reed, heb de politie de snorfiets in beslag laten nemen om aan een technisch onderzoek te laten onderwerpen.Cannuccia schreef:mooi k*t
Niet zachtjes gegaan zo te zien...
Zo zeg, dat is nog niet misselijk... Da's wel paar euri schade. Hopelijk wordt het ordentelijk afgewikkeld.Cooperdriver schreef:Klopt Rietje, ik denk dat hij bijna 50 km reed, heb de politie de snorfiets in beslag laten nemen om aan een technisch onderzoek te laten onderwerpen.Cannuccia schreef:mooi k*t
Niet zachtjes gegaan zo te zien...
Onze sponsors