louisvdd76 schreef:Kan toch als nog... Hij staat in de buurtShag schreef:Het is jammer dat ik m'n R90's niet van de Pure Silver heb gehaald voor verkoop
Shag's Dark Silver R53
- Shag
- Volledig MINI minded!

Bericht
helaas zal de huidige eigenaar ze zo weer gevonden hebben
Re: Shag's Dark Silver R53 | FEELER P.16
- koosie
- Volledig MINI minded!

Bericht
lekker wagentje hoor sjaak! gaaf dat je er nog steeds zo mee bezig bent! hoeveel kilometer heb je intussen op klok erbij gezet?
- Shag
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ben je er de 28e ook bij @ Renova?
Zit nu op zo'n 193.000 kilometer.. heb hem gekocht bij ongeveer 154.000 dus bijna 40.000 verder inmiddels.. en rijdt nog steeds als een tiet!
Thanks dude!koosie schreef:lekker wagentje hoor sjaak! gaaf dat je er nog steeds zo mee bezig bent! hoeveel kilometer heb je intussen op klok erbij gezet?
Zit nu op zo'n 193.000 kilometer.. heb hem gekocht bij ongeveer 154.000 dus bijna 40.000 verder inmiddels.. en rijdt nog steeds als een tiet!
- Raymond
- Volledig MINI minded!

Bericht
Wat is de huidige staat van je oude velgen dan? Moet je deze niet redden van de ondergang, of..?

- Shag
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ondertussen: de R95's zo goed als verkocht! De R90's zullen spoedig opgehaald en gemonteerd worden... ben ondertussen nieuwsgierig, heeft iemand plaatjes van een dark silver R53 op R90's? Van een pure silver heb ik er genoeg in elk geval..
(met Aeropakket).
Lijkt het haast wel op.. probeer hem aan het polijsten te krijgen maar is een tikkie eigenwijs...Raymond schreef:Wat is de huidige staat van je oude velgen dan? Moet je deze niet redden van de ondergang, of..?
Ondertussen: de R95's zo goed als verkocht! De R90's zullen spoedig opgehaald en gemonteerd worden... ben ondertussen nieuwsgierig, heeft iemand plaatjes van een dark silver R53 op R90's? Van een pure silver heb ik er genoeg in elk geval..
Laatst gewijzigd door Shag op 29 jun 2015, 23:22, 1 keer totaal gewijzigd.
- Shag
- Volledig MINI minded!

Bericht
Nice, lekker hoor!
thanks dude!
Comparco schreef:ik vond deze
Nice, lekker hoor!
- Ivo
- Volledig MINI minded!

- Shag
- Volledig MINI minded!

Bericht
Re: Shag's Dark Silver R53 | Van R95's naar R90's... Soon mo
Hmmz als ik dit zie gaat er één ding door m'n hoofd:
LEKKER!
Weet iemand toevallig welke maat banden erop ligt? Ik kreeg mee dat 205/45/17 gebruikelijk is op R90's maar deze lijken platter.. 40 wellicht?
LEKKER!
Weet iemand toevallig welke maat banden erop ligt? Ik kreeg mee dat 205/45/17 gebruikelijk is op R90's maar deze lijken platter.. 40 wellicht?
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!

Bericht
205/45-17 is standaard, 215/40-17 is ietsje breder en iets goedkoper qua banden. 205/40-17 is platter, maar staat niet mooi op een auto die niet verlaagd is.
- Ivo
- Volledig MINI minded!

Bericht
Volgens de advertentie op het forum waar ik deze foto's vandaan heb is het gewoon 205/45 R17.

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:

Bericht
Ik rij nu op 215/40/17 protenza's... Heb je gelijk een velgrand bescherming
- Daniel_S
- NMC Moderator

- Contacteer:
Bericht
Kan zo'n week dan lang duren hè
. Gaat er volgens mij top uitzien!
. Gaat er volgens mij top uitzien!- Shag
- Volledig MINI minded!

Bericht
Thanks heren! Denk dat ik dan voor 205/45/17 ga. Morgen de bandenboer bellen, want de velgen zijn binnen!! Werkelijk gloednieuw en origineel, heel erg blij mee.

Special thanks aan Raymond voor de lift en het gezelschap op & neer naar Leeuwarden zojuist

Special thanks aan Raymond voor de lift en het gezelschap op & neer naar Leeuwarden zojuist
Laatst gewijzigd door Shag op 01 jul 2015, 23:48, 1 keer totaal gewijzigd.
- Raymond
- Volledig MINI minded!

Bericht
Graag gedaan. Ben benieuwd .. Al zou ik deze week idd rustig aan doen het dat zout gestrooi.. 

Onze sponsors