2e waterpomp storing
- PjV
- Be Mini
Bericht
Re: 2e waterpomp storing
Met die melding zou ik eerder verwachten dat het de hpfp is, dus een benzinepomp.

- Xentron1989
- One wheel wonder
Bericht
2 nee
3 nee
4 bijna zeker
5 ja (Google zegt of pomp defect of elektronica van pomp kapot)
1 geen ideeManick schreef:Ummm leuk en aardig, maar weet je zker dat de pomp stuk is? Hij zegt aansturing waterpomp, dus niet een zekering defect? Onderbreking in de bedrading? Zker weten dat je de goeie pomp hebt? Foutcode al eens gegoogled?
2 nee
3 nee
4 bijna zeker
5 ja (Google zegt of pomp defect of elektronica van pomp kapot)
- Beetle
- Mod virus alert!
Bericht
De pomp van de turbo zit vooraan op het oliefilter en kan niet lekken op de bak. De hoofdpomp zit rechts en de thermostaat links boven de bak, en die willen nog weleens scheuren. De pompen voor de turbo zijn vervangen door BMW omdat ze in de fik konden vliegen.
- Xentron1989
- One wheel wonder
Bericht
en dit laatste is nu gister avond gebeurd zie mijn andere topic!Beetle schreef:De pomp van de turbo zit vooraan op het oliefilter en kan niet lekken op de bak. De hoofdpomp zit rechts en de thermostaat links boven de bak, en die willen nog weleens scheuren. De pompen voor de turbo zijn vervangen door BMW omdat ze in de fik konden vliegen.
- Peter
- Volledig MINI minded!
- Xentron1989
- One wheel wonder
Bericht
nog geen 10 KM gereden sinds storing dus dat lijkt me beetje kort door de bochtpeter schreef:Net te lang door gereden dus met de storing. Hoe zuur is dat!![]()
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Echt bizarre pech dan!
Xentron1989 schreef:nog geen 10 KM gereden sinds storing dus dat lijkt me beetje kort door de bochtpeter schreef:Net te lang door gereden dus met de storing. Hoe zuur is dat!![]()
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors