Hallo,
Ik heb mijn cooper S r56 gisteren laten uitlezen en deze gaf de foutmelding: fout aansturing 2e waterpomp
Heeft de mini 2 waterpompen? En zo ja waar zit die en waar kan ik deze kopen zodat ik um kan vervangen of zal de storing een andere oorzaak hebben? Het probleem wat zich voordoet is als ik de auto flink doortrek nadat ik netjes warm heb gereden geeft die aan: Reduce engine power!! En de auto loopt vanaf dan in "safe mode"
2e waterpomp storing
- speedy
- NMC Legend
- Silverbullit
- Enthousiast
Bericht
Re: 2e waterpomp storing
Ja die van de turbo het thermostaathuis dus heb ik paar weken geleden ook kapot gehad.
- speedy
- NMC Legend
Bericht
2e waterpomp storing
jij had toch diegene van de motor stuk? lekte toch op je versnellingsbak .....
- Silverbullit
- Enthousiast
- Xentron1989
- One wheel wonder
Bericht
dank jullie voor de snelle reacties het is een cooper S van 2007 128kw en kan bij dat model online niet zo snel vinden dat die ook die extra pomp heeft en ben ik nu scheel?
- speedy
- NMC Legend
- speedy
- NMC Legend
- speedy
- NMC Legend
Bericht
meestal gaat nr.4 kapot op de eerste foto en is bij de meeste wel is vervangen volgens mij.
Zit rechts van je blok en als die lek is dan zie je het koelwater op je versnellingsbak liggen.
Zit rechts van je blok en als die lek is dan zie je het koelwater op je versnellingsbak liggen.
- Xentron1989
- One wheel wonder
Bericht
Ja maar de computer geeft aan fout aansturing waterpomp 2 dus lijkt me dan niet het thermostaathuis was stuk is hij lekt trouwens ook niet
- speedy
- NMC Legend
- Xentron1989
- One wheel wonder
- Manick
- Sponsor
Bericht
Ummm leuk en aardig, maar weet je zker dat de pomp stuk is? Hij zegt aansturing waterpomp, dus niet een zekering defect? Onderbreking in de bedrading? Zker weten dat je de goeie pomp hebt? Foutcode al eens gegoogled?
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik hoop met je mee.... Meestal geven die computers een probleemsrichting aan. Niet exact wat er stuk is...
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors