Ik kom jou maandag even mijn 2e setje brengen, mag je die ook gelijk doenBarracuda_82 schreef:Binnenkort het "glas" er af halen en een straalcabine zoeken om ze even schoon te maken en voor te bereiden voor zwarte verf.
Johan's R56 FJCW Senna Edition
- BMX
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Re: Johan's R56 FJCW - Vrèptastic
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- minihenkie
- Mod virus alert!

Bericht
Ik dacht van de week aan bv ramen laten sluiten met afstandsbediening en.... cabriodak dicht doen met afstandsbediening..... en nog wat dingen die ik in hoofd heb...
Zou dat kunnen? Iemand info over DE Robert?? Wie wat waar??
Re: Johan's R56 FJCW - Skroefset
He dat is nice..... ben niet geweest. Maar wie is Robert?? De dingen die hebt laten doen zijn wel super.Barracuda_82 schreef:Gisteren ben ik even in Apeldoorn bij de mini-Mini-meeting geweest en dat was erg gezellig. Leuk om de gezichten achter de nicknames te zien en wat kennis te delen.
Blijkbaar had Robert een laptop bij en kon hij wat aanpassingen maken aan de software van Mini's. Ik heb direct een nummertje getrokken en even later hing de Mini aan de laptop.
Ik heb wat kleine dingen laten wijzigen zoals het kunnen sluiten van de ramen en het dak met de afstandsbediening, het gevarenlicht wat twee keer knippert, altijd de snelheid in beeld op de teller (super!) en de gordelpingel uitgeschakeld. Superfijn, van die kleine dingetjes die nét wat beter kunnen.
Ik dacht van de week aan bv ramen laten sluiten met afstandsbediening en.... cabriodak dicht doen met afstandsbediening..... en nog wat dingen die ik in hoofd heb...
Zou dat kunnen? Iemand info over DE Robert?? Wie wat waar??
- Schroefie
- NMC Staff

- Contacteer:

Bericht
Johan,
je had toch problemen met je ABS sensor rechtsachter. Ik weet niet wat ze bij de dealer kosten maar op MP kwam ik dit tegen: http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderd ... ousPage=lr
je had toch problemen met je ABS sensor rechtsachter. Ik weet niet wat ze bij de dealer kosten maar op MP kwam ik dit tegen: http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderd ... ousPage=lr
- Barracuda_82
- Mod virus alert!

Bericht
Da's niet duur! Thanks voor de tip. Ik ga even controleren of dat het goede onderdeel is en dan bestel ik die gewoon een. Ik vermoed dat het een draadbreuk is, gezien de foutmeldingen heel onregelmatig zijn. Soms na een kilometer al, soms pas na weet-ik-hoeveel kilometer.
- BMX
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht 

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
) | bar-end mirrors
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:

Bericht
Die 6de foto van Johan kan zo in de Van Bommel Reclamefolder 
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!

- Barracuda_82
- Mod virus alert!

Bericht
Hihihi. Ik ben zo verdraaid sexy hé.
Maar goed, vandaag weer aan het klussen geweest. Om 10:00 begonnen met de wrap en toen ik dacht dat het wel onderhand tijd was om te eten was het ineens 20:00. Daarna maar snel gestopt. Maandag lekker een vrije dag, dan weer verder.
Goed opgeschoten vandaag, maar nog lang niet klaar (Rajko zou het al drie keer klaar hebben gehad in een dag, maar ik ben dan ook geen pro).
Helaas kan ik niet veel laten zien omdat ik het allemaal super staatsgeheim wil houden tot 7 juni (bimmerfest), dus dan maar een vage teaser:

Maar goed, vandaag weer aan het klussen geweest. Om 10:00 begonnen met de wrap en toen ik dacht dat het wel onderhand tijd was om te eten was het ineens 20:00. Daarna maar snel gestopt. Maandag lekker een vrije dag, dan weer verder.
Goed opgeschoten vandaag, maar nog lang niet klaar (Rajko zou het al drie keer klaar hebben gehad in een dag, maar ik ben dan ook geen pro).
Helaas kan ik niet veel laten zien omdat ik het allemaal super staatsgeheim wil houden tot 7 juni (bimmerfest), dus dan maar een vage teaser:

- Baseman
- Wingman
- Contacteer:

Bericht
Ik had het voorrecht op een peak sneak en die was wauw, dus heel benieuwd hoe je de 7e aan komt rijden Johan 
Onze sponsors