Rianne's EG Cooper SD cabrio - New rims P42
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Rianne's EG Cooper SD cabrio - Finally Lowered! P10
Je zet het zelf al tussen haakjes, dus zo weg was ik niet
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hij is ook in het echt superdik met deze wielen en de verlaging! 

- quang
- 4 op een rij!
Bericht
thumbs up! Rianne !!....goed voorbeeld van " mini not normal " 

- Sven
- Volledig MINI minded!
- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Net als Casper stond ik dinsdag ook voor een onaangename verrassing. Ik was op m'n werk en had m'n MINI geparkeerd naast die van koosie, krijg ik opeens appjes: Nooooooooo! Wat heb jij met je MINI gedaan?
En toen deze foto's:

2 krassen over totaal 4 panelen: 1 over het achterpaneel en 1 over de deur, A-paneel en motorkap.
#$@#%$
Omdat m'n auto maar 2 uurtjes geparkeerd had gestaan op het parkeerdak bij m'n werk (en dus naast een bekende), kon ik me niet voorstellen dat het daar was gebeurd. 's Avonds een rondje gedaan in de straat en ja hoor: nog 2 auto's met krassen.
Later nog 1 gevonden en zelfs helemaal aan het begin van de straat (70 huizen verder) zag ik er nog 1.
Grrrrrr wat een kl**tz*kken
Aangifte gedaan bij de politie, gemeld bij de verzekering en contact opgenomen met de spuiter. *zucht*
En toen deze foto's:

2 krassen over totaal 4 panelen: 1 over het achterpaneel en 1 over de deur, A-paneel en motorkap.
#$@#%$
Omdat m'n auto maar 2 uurtjes geparkeerd had gestaan op het parkeerdak bij m'n werk (en dus naast een bekende), kon ik me niet voorstellen dat het daar was gebeurd. 's Avonds een rondje gedaan in de straat en ja hoor: nog 2 auto's met krassen.
Later nog 1 gevonden en zelfs helemaal aan het begin van de straat (70 huizen verder) zag ik er nog 1.
Grrrrrr wat een kl**tz*kken
Aangifte gedaan bij de politie, gemeld bij de verzekering en contact opgenomen met de spuiter. *zucht*
MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
Justa Cooper

Vorige projecten:
- speedy
- NMC Legend
Bericht
pfff dit is wel heel erg zeg :-(
Paola hadden ze laatst ook een kras op de auto gemaakt maar gelukkig maar 1 paneel.
klootzakken!
Paola hadden ze laatst ook een kras op de auto gemaakt maar gelukkig maar 1 paneel.
klootzakken!
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Kijk dat het een kind een keer per ongeluk doet kan altijd 'n keer voorkomen maar met opzet zo andermans spullen vernielen is gewoon ruk.....Jammer dat zulke types het altijd in het geniep doen en nooit waar andere bij zijn.
- quang
- 4 op een rij!
Bericht
Spijtig.... daar kun je inderdaad heel kwaad om worden!...
- Brightness
- NMC Legend
Bericht
Wat zuur! Zo'n beetje je ergste nachtmerrie als autoliefhebbers. Veel sterkte met de afhandeling.
- 2Kaatjes
- Be Mini
Bericht
Ongelofelijk! Ik begrijp echt niet wat hier het nut van is. Tjonge zeg! Dat ik überhaupt beschaafde woorden kan typen.....
Lucky 7 

- Jer84
- Bijna verslaafd
- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Nee, mag ook niet op de openbare weg. Die beelden mogen ze niet gebruiken als bewijs. Dus heb je nix aan.
MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Vorige projecten:
Justa Cooper

Vorige projecten:
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Sjezus wat een eikels zeg, daar zou ik ook goed ziek van zijn.
Hoop dat je het snel kunt laten herstellen en er niet al te veel nadeel van ondervindt bij je verzekeringspremie
Hoop dat je het snel kunt laten herstellen en er niet al te veel nadeel van ondervindt bij je verzekeringspremie

Onze sponsors