Natuurlijk....Hans schreef:Man, wat denk je met 310nm in een mini.. dan kan je misschien je vader met zijn M5 wel achter je latenlet wel op.. misschien

Ben overigens wel benieuwd hoe het rijd.

Het is natuurlijk niet echt een probleem, maar als je ietsje te hard optrekt of gas geeft in een bocht gaat meteen dat Traction Control lampje knipperen. De "normale" GTi heeft dit absoluut niet.k33z schreef:Ik blijf het toch vreemd vinden dat de Mini's zo veel problemen houden (zo te lezen ook in de R56) met tractie in het nat.
Dat is iets wat mij heel erg opvalt sinds ik in mijn GTI rij. Zelfs met 270pk op de voorwielen VEEL minder wielspin dan met de Mini.
Dit is echt precies zoals ik het dus ook ervaar heb met de MINI en de Golf en ik snap er geen reet van. Ik kan me niet voorstellen dat het dat extra gewicht is wat de Golf mee moet sjouwen, of dat hij voorin misschien veel zwaarder is dan de MINI, want het blijven een hoop NM's koppel en in verhouding heeft de Golf waarschijnlijk meer dan de R56. Ik weet het niet.
Overigens moet ik er dan weer wel bijzeggen dat het wel een stuk rij fun is. De MINI is speelser (nog steeds) dan de GTi. Nou weet ik natuurlijk niet hoe dat zit met een 270 pk versie, maar bij de "normale" GTi is dit in mijn ogen in ieder geval wel zo.
Dat is dus ook een beetje mijn vrees. We zullen het zien.Jenkins schreef:Afblijven dus.