Shag's Dark Silver R53
- ginoceros
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Re: Shag's Dark Silver R53
Skon bakske Sjaak !! Kom gewoon een keer in Beesel langs dan gooien we die bougies, multiriem en olie er wel in

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:

- sander_r53
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ziet er toch weer netjes uit met die UJ's. Goed bezig!
R53 2005, -17% compressorpulley, custom K&N hybrid airbox, GRS IC, Milltek-catback, M2 header (decat), AP-coilovers, Silverline camberplates, camberlinks, Porsche 964 seats, custom alcantara
- BMX
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Ik moet m nog steeds een keer in t echt zien.. en dan te bedenken dat je nog geen 10km van me af woont
haha
Lunch?
Staat er wel lekker bij zo!
Dat kleine onderhoud is ook zo gedaan. Voorbereiden van multi-riem is meer werk dan het wisselen zelf

Lunch?
Staat er wel lekker bij zo!
Dat kleine onderhoud is ook zo gedaan. Voorbereiden van multi-riem is meer werk dan het wisselen zelf
louisvdd76 schreef:DAS een mooie wagen
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- Shag
- Volledig MINI minded!

Bericht
Thanks heren !!
Ben er nog net zo blij mee als op dag 1. Kwam ook de verlichte instaplijsten weer tegen, die zaten eerst op de pure silver en moeten nog gemonteerd worden. Waren alleen zoek, blijkt dat ze al die tijd in m'n stock bumper in de berging lagen...
@ Gineceros wanneer kan ik langskomen?
@ Richard: precies wat je zegt!! Snel maar eens een NewMINIclub mini-meet organiseren. Heb die bolide van Sander ook nog niet gezien haha.. oh oh..
Ben er nog net zo blij mee als op dag 1. Kwam ook de verlichte instaplijsten weer tegen, die zaten eerst op de pure silver en moeten nog gemonteerd worden. Waren alleen zoek, blijkt dat ze al die tijd in m'n stock bumper in de berging lagen...
@ Gineceros wanneer kan ik langskomen?
@ Richard: precies wat je zegt!! Snel maar eens een NewMINIclub mini-meet organiseren. Heb die bolide van Sander ook nog niet gezien haha.. oh oh..
- ginoceros
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
D'r wordt hier meestal wel elke zaterdag ergens aan gesleuteld.Shag schreef: @ Ginoceros wanneer kan ik langskomen?![]()
- Shag
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik kom langs hoor! Zorg ik wel voor een hapje en een drankje, gaat me beter af dan het sleutelen aan de motor
Zojuist geprobeerd m'n sidemarker lampje te vervangen, bleek dat de sidemarker zelf is afgebroken. Meteen maar een nieuwe besteld bij Ekris. Blijkt dat kreng meer dan 10,- duurder te zijn geworden t.o.v. 2010! Op zich niet spannend (van een kleine 7,- naar een kleine 17,-) maar toch een behoorlijke stijging voor een stukje plastic

Zojuist geprobeerd m'n sidemarker lampje te vervangen, bleek dat de sidemarker zelf is afgebroken. Meteen maar een nieuwe besteld bij Ekris. Blijkt dat kreng meer dan 10,- duurder te zijn geworden t.o.v. 2010! Op zich niet spannend (van een kleine 7,- naar een kleine 17,-) maar toch een behoorlijke stijging voor een stukje plastic

- BMX
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
I'm in!
Als je die van Sander in 100% stock wil zien dan moet je ... eeeeeuh... dan ben je te laat!
Roept u maar voor een lunch!Shag schreef: @ Richard: precies wat je zegt!! Snel maar eens een NewMINIclub mini-meet organiseren. Heb die bolide van Sander ook nog niet gezien haha.. oh oh..
I'm in!
Als je die van Sander in 100% stock wil zien dan moet je ... eeeeeuh... dan ben je te laat!
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
) | bar-end mirrors
- Raymond
- Volledig MINI minded!

Bericht
( 30 toch alweer? )
Hij kan morgen wel.. Krijg je een gebakjeBMX schreef:Roept u maar voor een lunch!Shag schreef: @ Richard: precies wat je zegt!! Snel maar eens een NewMINIclub mini-meet organiseren. Heb die bolide van Sander ook nog niet gezien haha.. oh oh..
I'm in!

- Shag
- Volledig MINI minded!

Bericht
27 bedoel je
Zojuist de MINI gewassen & vertroeteld. Ook de sidemarker rechtsvoor inclusief lampje vervangen omdat die stuk was. Buisje wat naar binnen ging was om de een of andere reden afgebroken.

Ook de UJ's zijn na het wegwerken van stoeprandschade op 3 van de 4 weer in nieuwstaat:

En nog een plaatje van het interieur gewoon omdat het lekker blijft:

Zojuist de MINI gewassen & vertroeteld. Ook de sidemarker rechtsvoor inclusief lampje vervangen omdat die stuk was. Buisje wat naar binnen ging was om de een of andere reden afgebroken.

Ook de UJ's zijn na het wegwerken van stoeprandschade op 3 van de 4 weer in nieuwstaat:

En nog een plaatje van het interieur gewoon omdat het lekker blijft:

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:

Bericht
Hij ziet er weer mooi uit Sjaak... Blijft een heerlijk volle OEM MINI
- Brightness
- NMC Legend

- Atakan
- Enthousiast

- Contacteer: