staat het niet in de manual dus? Ik bedoelde meer met vreemde vraag... als je je vraag leest ga je denken waarom die omhoog gekomen zijn..
Ik heb geen idee hoe je kan resetten, en je zegt er zit een knopje?? Bij mijn R57 heb ik geen vreemde knopjes kunnen ontdekken... Er zal best iemand komen met een oplossing voor je...
Ik las zelfs op een US forum dat de beugel eruit was gekomen bij een zware put in de weg maar helaas stond daar alleen bij dat je hem eenvoudig kon resetten en hij ging een video posten maar forum was van 2010 dus die video is hij vergeten
Ze zijn inderdaad terug te duwen ze werken namelijk puur op veerkracht, mits je natuurlijk de blokkering even uit de weghaald. Waar deze zit is mij helaas niet (meer) bekend. Wel dat het kinderlijk eenvoudig is voor de hand ligt. Kun je niets aan de modules zien waar de mogelijk iets kunt induwen op de blokkering op te heffen ?
Ik weet het niet maar het lijkt me dat er dan ook wel een foutcode in de computer staat die gereset moet worden door de dealer? Bel anders even een schadeherstelbedrijf, die moeten dat soort dingen wel weten.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Ik herstel de wagen het grootste deel zelf en wil vermijden dat ik al de bekleding er moet afhalen op zoek naar dat ene klepje waar je moet op drukken .
Lijkt me eenvoudiger als ik het weet voor ik eraan begin
Druk links en rechts met een schroevendraaier de ontgrendelpal in, terwijl tegelijkertijd een 2e persoon de rollbar naar beneden drukt.
Laat de rollbar tussentijds niet los, kans op verwondingen.
Haal de schroevendraaier weg.
Druk de rollbar op een centrale plek naar beneden totdat ie links en rechts in de activators vastklikt.
De rollbar moet hoorbaar vastklikken.
Verminder langzaam de druk op de rollbar, zodat je zeker weet dat ie niet meer losschiet.
Oh, en als het goed is, dan staat de 'eject' van de rollbar wel geregistreerd in de module. Dus wellicht krijg je nog ergens meldingen...