Vraag maar aan Lars waaromBMX schreef:Dr moeten maar eens filmpjes gaan komen hier
Maaruh, waarom op de trailer? Zit er geen kenteken meer op?
Koenv R53 PW-> wieltjes
- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Re: Koenv R53 PW-> pag. 114 Update!!!
- Koenv
- Volledig MINI minded!

Bericht
Als ik weet hoe ik filmpjes erop krijg zal ik ze erop zetten.
Kenteken zit er nog op, maar ik ga toch zeker niet naar Spa zonder trailer
.
Rij ik hem kort heb ik een behoorlijke uitdaging om hem thuis te krijgen. Zandvoort durf ik nog wel aan.
Kenteken zit er nog op, maar ik ga toch zeker niet naar Spa zonder trailer
R53 MCS HB / Pepper White
- ajede
- Volledig MINI minded!

Bericht
Gaaf hoor die trailer met 2 van die heerlijke scheurijzers erop!! 

- Raymond
- Volledig MINI minded!

Bericht
Al uitgevonden hoe je de filmpjes kunt uploaden naar YouTube?Koenv schreef:Als ik weet hoe ik filmpjes erop krijg zal ik ze erop zetten.
Kenteken zit er nog op, maar ik ga toch zeker niet naar Spa zonder trailer.
Rij ik hem kort heb ik een behoorlijke uitdaging om hem thuis te krijgen. Zandvoort durf ik nog wel aan.

- Koenv
- Volledig MINI minded!

Bericht
Binnenkort de 16" wielen ophalen.
Nu wil ik het liefste weer toyo888 banden hebben, die zijn er niet in 205/50 r16. Welke bandenmaat kan ik dan het beste pakken?
Thanks
Nu wil ik het liefste weer toyo888 banden hebben, die zijn er niet in 205/50 r16. Welke bandenmaat kan ik dan het beste pakken?
Thanks
- Raymond
- Volledig MINI minded!

- Koenv
- Volledig MINI minded!

Bericht
Re: Koenv R53 PW-> Bandenvraag
Ik wil zo'n "beafy" uitstraling hebben
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!

Bericht
Yokohama Advan A048 is er geloof ik wél in 205/50-16. Anders 215/45-16 of 225/45-16 nemen...
- Koenv
- Volledig MINI minded!

- Koenv
- Volledig MINI minded!

Bericht
Zo weer even wat stof wegblazen hier.
Intussen weer lekker wat trackdays kunnen doen en alles is nog steeds heel

Intussen ook wat upgrades uit kunnen voeren.
R56 JCW remmen eraf gehaald en R56s remmen geplaatst icm Tarox remschijven en Ferodo 3000 blokken.

Ook de Cae shifter geplaatst, voor mensen die twijfelen niet doen meteen kopen. Want een geweldige upgrade is dit zeg. Heeft bij mij veel te lang op de plank gestaan

Ben nu bezig om de 16" wielen te schuren en dan worden ze weer voorzien van een lekker kleurtje ( RS blauw ). Groene bumper gaat er vanaf en deze wordt ook weer PW ( waarschijnlijk de rep. GP bumper want die krijg ik toch niet verkocht
). Nieuwe toyo888 banden staan al klaar.
Volgende veranderingen worden een nieuw stuur met snap off en een nieuwe accu, want die race accu wordt ik helemaal gek van! 2x starten en hij is leeg.
Ik zit er aan te denken om de Challenge kuipen te verkopen zou hier interesse in zijn?
Cheers, Koen
Intussen weer lekker wat trackdays kunnen doen en alles is nog steeds heel

Intussen ook wat upgrades uit kunnen voeren.
R56 JCW remmen eraf gehaald en R56s remmen geplaatst icm Tarox remschijven en Ferodo 3000 blokken.

Ook de Cae shifter geplaatst, voor mensen die twijfelen niet doen meteen kopen. Want een geweldige upgrade is dit zeg. Heeft bij mij veel te lang op de plank gestaan

Ben nu bezig om de 16" wielen te schuren en dan worden ze weer voorzien van een lekker kleurtje ( RS blauw ). Groene bumper gaat er vanaf en deze wordt ook weer PW ( waarschijnlijk de rep. GP bumper want die krijg ik toch niet verkocht
Volgende veranderingen worden een nieuw stuur met snap off en een nieuwe accu, want die race accu wordt ik helemaal gek van! 2x starten en hij is leeg.
Ik zit er aan te denken om de Challenge kuipen te verkopen zou hier interesse in zijn?
Cheers, Koen
- frankie
- Volledig MINI minded!

Bericht
Re: Koenv R53 PW-> update
Die sponssticker wordt natuurlijk zakelijk weggeboekt
Ziet er nog steeds dik uit die PW.
Ziet er nog steeds dik uit die PW.
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!

Bericht
Heel gaaf Koen, tof dat je er nog steeds zoveel plezier aan beleefd! 
- Koenv
- Volledig MINI minded!

Bericht
Was het maar zon feest Frank
Maar elke keer als ik er weer in rij, aan sleutel of zie wordt ik er helemaal blij van
, hij gaat voorlopig nog niet weg!
Heb al zo vaak gedacht ik doe hem weg en bouw wat anders.MartijnGizmo schreef:Heel gaaf Koen, tof dat je er nog steeds zoveel plezier aan beleefd!
Maar elke keer als ik er weer in rij, aan sleutel of zie wordt ik er helemaal blij van
Onze sponsors