Dan is het eerste wat ik doe de KiKa sticker eraf trekken en een afspraak maken met Youri.
iDD
De MINI avonturen van iDarkDesign
- iDarkDesign
- Transformer
- turbootje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ikke..en Henkietenk
.. gaan ook a.s. zaterdag naar Youri!
Nou, misschien tot zaterdag dan maar!!
Groetjes,
Karin
Hé dat zou gezellig zijn!!!snans schreef:ff horen of ie zaterdag tijd heeft mss ?iDarkDesign schreef:Binnen nu en voor MINI United wil ik er langs geweest zijn.
iDD
Ikke..en Henkietenk

Nou, misschien tot zaterdag dan maar!!

Groetjes,
Karin
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Denk niet dat hij aanstaande zaterdag mijn stickers al af heeft. Ik moet eerst ook even tijd hebben om zonder strepen rond te rijden.
iDD
iDD
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ik werd net nog gebeld over dat de voor reflectors niet pasten en of ze die mochten aanpassen. Zelfde voor de lamellen in de voorbumper.
"GRAAG" was mijn antwoord. Morgenmiddag ophalen!
iDD
"GRAAG" was mijn antwoord. Morgenmiddag ophalen!
iDD
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
De reflectors pasten precies in de achterbumper, alleen diegene in de voorbumper pasten qua vorm wel, maar de pennetjes waren niet precies met de gaatjes. Beetje dremelen en het moet lukken toch.
iDD
iDD
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
OOOW precies.. die dingen.. jah klopt... beetje flut* met de dremel ALTIJD GOEDiDarkDesign schreef:De reflectors pasten precies in de achterbumper, alleen diegene in de voorbumper pasten qua vorm wel, maar de pennetjes waren niet precies met de gaatjes. Beetje dremelen en het moet lukken toch.
iDD

Onze sponsors