Staat ook wat gevulder dan 40 bandjes!17 inch velgen
- Remonvdh
- Be Mini

Bericht
Re: 17 inch velgen
Gewoon 45 doen. Daarmee rij ik in de winter ook zonder problemen en ben volgens mij wel meer dan 3cm verlaagd
Staat ook wat gevulder dan 40 bandjes!
Staat ook wat gevulder dan 40 bandjes!- lucky-seven
- Leerling Mini lid

Bericht
dan waag ik het maar op eibach veren en een 205/45 band.
sorry ben gewoon een enooorme twijfelaar
heb syndroom v asperger waardoor ik in mijn geval altijd alle feiten op een rijtje zet vooraleer ik een knoop doorhak , zeer frustrerend voor mij en ook voor de omgeving mijn excuses ervoor
maar toch bedankt voor de feedback !
sorry ben gewoon een enooorme twijfelaar
heb syndroom v asperger waardoor ik in mijn geval altijd alle feiten op een rijtje zet vooraleer ik een knoop doorhak , zeer frustrerend voor mij en ook voor de omgeving mijn excuses ervoor
- ajede
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ach, beter te veel onderzoek dan te weinig! ;-) Krijg je geen spijt van, goede keuze voor wat je wilt.

- Acid
- Nieuwsgierig

Bericht
Excuses aanbieden hoeft echt niet hoor. Naar mijn weten heb ik het niet maar maak ook altijd zeer zorgvuldig m'n keuzes.lucky-seven schreef:dan waag ik het maar op eibach veren en een 205/45 band.
sorry ben gewoon een enooorme twijfelaar![]()
heb syndroom v asperger waardoor ik in mijn geval altijd alle feiten op een rijtje zet vooraleer ik een knoop doorhak , zeer frustrerend voor mij en ook voor de omgeving mijn excuses ervoormaar toch bedankt voor de feedback !
Onze sponsors