Ik was aan het zoeken op internet en kwam deze leverancier tegen, die biedt een set aan die een vermogens stijging van 60pk opgeeft.
sprookjes of echt zo? Dmv plaatsen van een Box gaat vermogen met 60pk omhoog en 23nm koppel.
Klik voor website
Kennen jullie dit?
- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: kennen jullie dit?
Lekker van die boxen wegblijven. Tenzij je graag sleutelt en je de jongens van de ANWB werk wilt geven.
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Re: kennen jullie dit?
Zal qua tunnen liever naar iemand gaan die de software op maat schrijft voor je auto. MINI is al vrij kwetsbaar qua tunning (als je de verhalen en de ervaringen hoort hier op het forum) Dat je dit beter goed kan doen. Ok dit is misschien goedkoper maar ze vertellen er ook bij dat dit voorbeelden zijn van het maximale wat in het beste geval er uit komt. Liever een paar centen extra en goed dan goedkoop en naar een paar duizend km je motor aan gort. Maar dat is een persoonlijke menning 

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- minihenkie
- Mod virus alert!
Bericht
Re: Kennen jullie dit?
Heb geen intentie om te doen hoor, zag het en wilde even weten. bij mijn daily driver (tijd terug) een diesel, heb ik een box gemonteerd voor trekken van caravan.
En moet toegeven... het aantal nm werd meer en dat was zeker te merken.
En moet toegeven... het aantal nm werd meer en dat was zeker te merken.
- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
- minihenkie
- Mod virus alert!
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors