Voordat ik actief aan jullie forum wil gaan deelnemen en vragen stellen, lijkt het me wel zo netjes om mij even voor te stellen.
Ben een jongeman van middelbare leeftijd
En dan nu gelijk maar wat vragen
Ze zag een hele mooie gele (bjr 2002)
staan bij Theo Schippers in Balkburg (betrouwbaar adres?), maar na mij wat te hebben ingelezen, begrijp ik dat we beter kunnen zoeken naar een Mini vanaf my 2007. Al lezende begrijp ik dat alle Mini's van voor my 2007 al met een relatief lage kilometerstand aan een andere versnellingsbak toe zijn. Of is die conclusie wat te snel gemaakt? Zijn bijvoorbeeld de 6 bakken van Getrag beter dan de Midland bakken of maakt dat niets uit? Zijn vanaf my 2007 alle versnellingsbak perikelen uit de wereld? Gezien het budget (ongeveer 7500 euro) ben ik veroordeeld tot de pre facelift modellen, maar heb weinig zin, net als iedereen denk ik, in een "problemcar'. Is er iets bekend vanaf welke kilometerstand de problemen zich meestal gaan voordoen?Ik hoop toch op wat positieve antwoorden, want stiekem zie ik een Cooper (liefst een S trouwens) wel zitten en kan op zoek naar een mooi en betrouwbaar exemplaar.