Ohja, en angel eyes werken ook weer! met dank aan Smulders CarSystems. Mooi aangesloten op het paneel op het dashboard, en de kabelboom onder het dashboard meteen netjes weg laten werken!
Nu de ene angel eyes nog vast aan de buis zien te krijgen en kan ik ze alle 4 aansluiten.
Het was weer een succes! heb me weer super vermaakt en de auto blijft een droom.
Op het rechte stuk gewoon een seconde of 10 lang vol in 3, toerenbegrenzer met een wielsnelheid van 160 km/u, en de motor gaf geen krimp! Damn wat blijft ie geweldig op 102 octaan.
de ochtend op 225/45 17 winterbanden gereden, gleed alle kanten op maar kon daardoor wel oefenen om ook daar strak mee te rijden. tijdens de pauze gewisseld naar Toyo Proxes T1 banden, en voor het eerst gereden met 245/35 17, wat een grip op nat! de banden waren als ze warm waren zo zacht als kauwgom en plakten als een malle.
Tevens een nieuwe kentekenplaat gekregen van het team voor mijn verjaardag :whistle:
En stiekem toch helaas een kleine aanvaring gehad met een teamgenoot shit happens!
Afgelopen zaterdag met een flinke downgrade op Venray kunnen driften :whistle:
Was een testdag om te kijken of het een potentiële baan is om vaker op de driften, en omdat de 330 voorlopig stil staat, nodigde een teamgenoot mij uit om samen met hem de kosten te delen en een dagje te gassen.
Was wel ff wennen om met dik 100 a 110 pk minder te driften, dan moet je veel meer op techniek gaan rijden, dus lekker leerzaam. en ging nog goed ook!