Berry M's Compressor Cooper...
- ajede
- Volledig MINI minded!

Bericht
Re: Berry M's IB on RH's...
Erg mooie Mini
, maar wat is dat toch met die nr platen aan de zijkant?? Is zo allesbehalve esthetisch in mijn ogen.....

- JJJJ
- Volledig MINI minded!

- Berry M
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Voor woon-werkverkeer heb ik de GAIK-plaat op de standaard plek zitten, en kan men hoogstens over een paar oranje en rode lampjes zeuren.Blue Chaser schreef:nu maar wachten tot je aan de kant wordt gezet en kunt dokken..
- Berry M
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Ik heb weer 's wat te melden!
Vandaag ben ik naar Enschede geweest om een andere auto op te halen. Eigenlijk was ik best wel tevreden over m'n Cooper, en dus totaal niet op zoek naar iets anders. Maar Roy heeft vorige week een auto ingeruild die ik niet kon laten staan!
De auto is fully loaded met elke optie die je maar kunt bedenken, zoals een alcantara hemel, Recaro kuipstoelen, climate control, schroefset, 18 inch lichtmetaal en een fenomenale stereo. Natuurlijk ontbreken simpele opties zoals elektriscke ramen, parkeersensoren, regensensor en automatische verlichting! Ik ben zo blij!
Mijn auto heb ik in Enschede achtergelaten zoals ik er altijd mee gereden heb... Dus met de stroefset, RH's, Aero en de prettige stereo. Wat Roy ermee gaat doen? Ik gok dat 'ie in onderdelen uit elkaar gaat.
Hier alvast een foto, gemaakt door alcantara-koning Ckeek-O, van de sleutel-overdracht:

Vandaag ben ik naar Enschede geweest om een andere auto op te halen. Eigenlijk was ik best wel tevreden over m'n Cooper, en dus totaal niet op zoek naar iets anders. Maar Roy heeft vorige week een auto ingeruild die ik niet kon laten staan!
De auto is fully loaded met elke optie die je maar kunt bedenken, zoals een alcantara hemel, Recaro kuipstoelen, climate control, schroefset, 18 inch lichtmetaal en een fenomenale stereo. Natuurlijk ontbreken simpele opties zoals elektriscke ramen, parkeersensoren, regensensor en automatische verlichting! Ik ben zo blij!
Mijn auto heb ik in Enschede achtergelaten zoals ik er altijd mee gereden heb... Dus met de stroefset, RH's, Aero en de prettige stereo. Wat Roy ermee gaat doen? Ik gok dat 'ie in onderdelen uit elkaar gaat.
Hier alvast een foto, gemaakt door alcantara-koning Ckeek-O, van de sleutel-overdracht:

- Cannuccia
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Dikke Mitsubishi! 
Ben erg benieuwd wat het geworden is. In ieder geval veel plezier ermee!

Ben erg benieuwd wat het geworden is. In ieder geval veel plezier ermee!
MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
Justa Cooper

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!

- speedy
- NMC Legend

Bericht
denk het wel!
ben zeer benieuwd 8-)
Kom maar door met die foto's.
ben zeer benieuwd 8-)
Kom maar door met die foto's.
- Brightness
- NMC Legend

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!

Bericht
Zonder elektrische ramen?BurnoutBram schreef:Maar is het een mini?
- Berry M
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Inderdaad! Je snapt niet hoe Roy eraan komt...Cannuccia schreef:Dikke Mitsubishi!

- speedy
- NMC Legend

- P5ycH0
- Volledig MINI minded!

Onze sponsors