Aankoop Mini Cooper S JCW 2008
- speedy
- NMC Legend
- speedy
- NMC Legend
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Re: Aankoop mini cooper s jcw 2008
ook andere remmen rondom.speedy schreef:factory jcw (af fabriek als jcw geleverd 211 pk)
en niet als cooper s geleverd en een jcw kitje opgezet
fjcw heeft ook andere zuigers/turbo/spruitstuk/uitlaat enz enz
- ajede
- Volledig MINI minded!
Bericht
Fabrieks Works heeft de andere zuigers ook wel nodig vanwege de plm. 20 PK meer als die je krijgt na montage van het "kitje"op een standaard S en dan nog gaat/kan een fJCW net zo snel kapot als een standaard S'je, dat is onderhand wel bewezen.
Verder heeft de fJCW geen ander spruitstuk dan die uit de JCW kit en de uitlaatdemper uit de kit is/staat mooier dan die van de fJCW. Alleen de eindtips kosten los al € 100,- per stuk met de JCW inscriptie.....
Dit is de kit overigens:

Bevat:
- JCW luchtfilerhuis + K&N filter
- Nw afdekplaat
- JCW badges v+a
- JCW uitlaatdemper
- JCW Spruitstuk
- JCW Uitlaattips met inscriptie
- JCW Motor badge
- Spruitstuk pakkingen bouten/moeren
- Turbo pakking
- JCW tuning programma
Stond laatst nog een kit (nieuw) te koop op Ebay voor € 900,- en dat is minder dan de helft van wat het normaal kost. Zeker het overwegen waard als je een mooie volle (standaard) S ziet bv voor een mooie prijs!
BTW € 17.950,- is (naar mijn idee) wel te veel geld hoor voor de Mini die je gezien hebt! Misschien zie je dat wel terug in de inruil van je huidige, dat weet ik dus niet.....
Maar dan mag je die van mij ook wel komen halen, zal ik er nog een strik omheen doen ook! hahahahaha....
Succes!
Verder heeft de fJCW geen ander spruitstuk dan die uit de JCW kit en de uitlaatdemper uit de kit is/staat mooier dan die van de fJCW. Alleen de eindtips kosten los al € 100,- per stuk met de JCW inscriptie.....
Dit is de kit overigens:

Bevat:
- JCW luchtfilerhuis + K&N filter
- Nw afdekplaat
- JCW badges v+a
- JCW uitlaatdemper
- JCW Spruitstuk
- JCW Uitlaattips met inscriptie
- JCW Motor badge
- Spruitstuk pakkingen bouten/moeren
- Turbo pakking
- JCW tuning programma
Stond laatst nog een kit (nieuw) te koop op Ebay voor € 900,- en dat is minder dan de helft van wat het normaal kost. Zeker het overwegen waard als je een mooie volle (standaard) S ziet bv voor een mooie prijs!
BTW € 17.950,- is (naar mijn idee) wel te veel geld hoor voor de Mini die je gezien hebt! Misschien zie je dat wel terug in de inruil van je huidige, dat weet ik dus niet.....
Maar dan mag je die van mij ook wel komen halen, zal ik er nog een strik omheen doen ook! hahahahaha....

Succes!

- CasR
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Naar mijn mening is de manier van gebruik van een Cooper S heel sterk afhankelijk voor de levensduur van een MCS en dus ook een JCW.
Om het samen te vatten: het nieuwe rijden effect in dit kleine land, zorgt voor relatief veel meer problemen met de auto motoren, dan bijvoorbeeld in Duitsland.
Als het je alleen gaat om de prestaties, zou ik kiezen voor een standaard S met daarna een chiptuning erop en voor de levensduur van het blok een waterinjectie erbij.
Het JCW exterieur pakket kun je voor onder de €1800,- laten monteren, compleet in kleur gespoten.
Welke versie je ook koopt, controleer de motor !
Die kosten investering heb je zo terug als dat voorkomt dat je een probleem motor koopt. (niet alleen de distributie ketting is een probleem).
Om het samen te vatten: het nieuwe rijden effect in dit kleine land, zorgt voor relatief veel meer problemen met de auto motoren, dan bijvoorbeeld in Duitsland.
Als het je alleen gaat om de prestaties, zou ik kiezen voor een standaard S met daarna een chiptuning erop en voor de levensduur van het blok een waterinjectie erbij.
Het JCW exterieur pakket kun je voor onder de €1800,- laten monteren, compleet in kleur gespoten.
Welke versie je ook koopt, controleer de motor !
Die kosten investering heb je zo terug als dat voorkomt dat je een probleem motor koopt. (niet alleen de distributie ketting is een probleem).
- YornievanDijk
- Leerling Mini lid
Bericht
Ik wil wel graag een zwarte mini! 
Een zwarte jcw,
De moter van die mini van de advertentie zit er nieuw in.
Dus moet ook nog ingereden worden.

Een zwarte jcw,
De moter van die mini van de advertentie zit er nieuw in.
Dus moet ook nog ingereden worden.
- speedy
- NMC Legend
Bericht
zeker omdat die andere al kapot gelopen is met die 246 pk :-)
- YornievanDijk
- Leerling Mini lid
- ajede
- Volledig MINI minded!
Bericht
Daarna pas gechipt? Als in nadat de nieuwe motor is gemonteerd?

- YornievanDijk
- Leerling Mini lid
Bericht
Re: Aankoop Mini Cooper S JCW 2008
Uh ja! Er is een nieuwe moter ingezet en die moet
Nog ingereden worden. 3000 km volgens mij. De moter is kapot
Gelopen door te weinig olie. Zeggen ze bij dd garahe
Nog ingereden worden. 3000 km volgens mij. De moter is kapot
Gelopen door te weinig olie. Zeggen ze bij dd garahe
- ajede
- Volledig MINI minded!
- YornievanDijk
- Leerling Mini lid
- speedy
- NMC Legend
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors