De volgende eigenaar/eigenaresse krijgt in ieder geval een Roadster in TOP staat al zeg ik het zelf....
De ÜBERmod: Cooper Roadster naar F56 Cooper naar F56 S JCW
- maximiliaan
- Mod virus alert!

Bericht
Re: De ÜBERmod: van Cooper Roadster naar F56 Cooper 1e foto'
@Marcel: Thnx! Ja op en top British, dat spreekt jou wel aan denk ik met jouw UJ Cabbie, evenzo very British
Hahahaha, ja er is veel mee gereden, voornamelijk afstanden én wel met extreem veel voorzichtigheid (lees: altijd netjes warm rijden, niet doortrappen, apart betaald parkeren om deukjes, krassen e.d. te voorkomen en vaak! behandeld met SWISSVAX om de lak zo mooi mogelijk te houden) aangezien ik erg zuinig ben op m'n spullen....dus ondanks de KM is hij nog als nieuw :-D En dat heeft zich ook vertaald in een betere inruil...(voor zover dat kan met een Roadster natuurlijk haha)
De volgende eigenaar/eigenaresse krijgt in ieder geval een Roadster in TOP staat al zeg ik het zelf....
From MINI Roadster to MINI F56 Cooper to a F56 S with JCW kit
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:

Bericht
Ja bij Renova voor nog net geen €20Kboris_brznjef schreef:En hij staat te koop je oude roadster.
- maximiliaan
- Mod virus alert!

Bericht
Klopt! Had het inderdaad gezien...na 3 dagen stond ie al op de site, naar mijn mening voor een hele nette prijs aangezien alle mods originele! van MINI zelf zijn...zoals de DLR's, verstralers, originele blackline (niet gespoten) S-grill en volledig blackline verlichtingsset, zowel voor als achter. (en natuurlijk de rondom getinte ruiten, inc vooruit (dat is dan weer niet origineel maar wel super netjes gedaan).
Ben benieuwd of hij lang staat.....ik geniet ondertussen lekker van m'n über Engelse F56
Ben benieuwd of hij lang staat.....ik geniet ondertussen lekker van m'n über Engelse F56
- Raymond
- Volledig MINI minded!

Bericht
Het is wel chique hoor, die wit lederen stoelen. Ik mag het wel. HHad ook niet misstaan in de roadster.
Mooie keuze Max, heb je goed gedaan.
Mooie keuze Max, heb je goed gedaan.

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:

Bericht
Hij is idd erg mooi. Ben benieuwd wie de eerste is due F56 stoelen in een R56 gaat zetten.
Wit leer is sowieso

Wit leer is sowieso

- Ivo
- Volledig MINI minded!

Bericht
Heb je al meer foto's? Ben erg benieuwd!

- Cheek-O
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
zoals ik aan tafel zei Max... SUPER MOOIE combi!!!
maar Louis... als het aan mij ligt wil ik de F56 crospunch in het zwart wel in de mijne hebben
WAT EEN STOELEN:O
maar Louis... als het aan mij ligt wil ik de F56 crospunch in het zwart wel in de mijne hebben
WAT EEN STOELEN:O
- maximiliaan
- Mod virus alert!

Bericht
Hierbij de eerste foto's van m'n F56. In 6 weken tijd al zo'n 3500 km gereden met het beestje...en ik ben compleet verkocht/verknocht eraan! Wat een geweldige MINI, zélfs na de Roadster, die ik nog altijd erg bijzonder vind.

Hier staan ze beiden nog even naast elkaar bij aflevering

Uiteraard ook direct gepolijst en in de SWISSVAX gezet

Het YOURS stuur waar ik echt helemaal weg van ben

En hier op z'n winterschoentjes

Hier staan ze beiden nog even naast elkaar bij aflevering

Uiteraard ook direct gepolijst en in de SWISSVAX gezet

Het YOURS stuur waar ik echt helemaal weg van ben

En hier op z'n winterschoentjes

- Raymond
- Volledig MINI minded!

Bericht
Re: De ÜBERmod: van Cooper Roadster naar F56 Cooper foto's@p
Prachtig Max.. En wat een fijne garage ook..

- JJJJ
- Volledig MINI minded!

Bericht
Is dat bij je thuis Max?
BRG is in elke uitvoering erg mooi, mooie MINI, gaaf stuur!
BRG is in elke uitvoering erg mooi, mooie MINI, gaaf stuur!
- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
Gaaf Max! Ook een dikke witte Ford in de schuur zie ik... 
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:

Bericht
Ja die T-ford wordt alleen bij mooi weer uitgelaten heb ik horen vertellen...
- speedy
- NMC Legend

Bericht
ik vond je roadster mooi maar deze is ook erg mooi 8-)
ik zou ook graag foto's willen zien van die gruwelijk dikke db9 8-)
ik zou ook graag foto's willen zien van die gruwelijk dikke db9 8-)
Onze sponsors