Goedemorgen mensen!
Ik had al even gezocht, maar kon er vrij weinig over vinden. Ik ben op zoek naar de kleurcodes van mijn interieur.
Ik heb het welbekende blauw/grijze interieur en na al die jaren, last van instapschade. Ik wil de repareren, maar daarvoor heb ik de kleurcodes nodig.
Iemand een idee?
Kleurcodes interieur
- Beer1970
- Nieuwsgierig
- Manick
- Sponsor
Bericht
Re: Kleurcodes interieur
Geef even de laatste cijfers/letters van je chassis nummer dan kan ik het even voor je op zoeken
- Robert
- NMC Moderator
Bericht
Dat blauwe is waarschijnlijk LAPISBLUE, en het zwart PANTHERBLACK
De kleurcode voor LAPISBLUE eindigt op **LP.
En voor PANTHERBLACK eindigt de kleurcode op **PN.
De kleurcode voor LAPISBLUE eindigt op **LP.
En voor PANTHERBLACK eindigt de kleurcode op **PN.
- Beer1970
- Nieuwsgierig
Bericht
Thanks! De laatste cijfers zijn 1688. Bedankt voor de hulp.Manick schreef:Geef even de laatste cijfers/letters van je chassis nummer dan kan ik het even voor je op zoeken

Failure is always an option...
- Manick
- Sponsor
Bericht
soory foutje van mij kant, heb de laatste 7 cijfers/letters nodig van je chassis nummer b.v: TH29874Beer1970 schreef:Thanks! De laatste cijfers zijn 1688. Bedankt voor de hulp.Manick schreef:Geef even de laatste cijfers/letters van je chassis nummer dan kan ik het even voor je op zoeken
- Beer1970
- Nieuwsgierig
Bericht
TD01688
Geen probleem.Manick schreef: soory foutje van mij kant, heb de laatste 7 cijfers/letters nodig van je chassis nummer b.v: TH29874

TD01688
- Manick
- Sponsor
- Beer1970
- Nieuwsgierig
Bericht
Thanks man!Manick schreef:dit is wat ik er uit krijg
LEDER GRAVITY/LAPIS BLAU (T6LP)

- Beer1970
- Nieuwsgierig
Bericht
Even contact gehad met Colourlock, maar helaas... die kennen de kleur niet. Dat wordt dus langs gaan met een voorbeeld.
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
die codes zijn de MINI (bmw) bestelnummers. Volledig zinloos als je niet met een MINI/BMW dealer spreekt.
Een extern bedrijf als Colourlock zal meer geinteresseerd zijn in RAL nummers. Doe maar geen moete om de conversie van BMW > RAL op internet te vinden, dat heb ik reeds gepoogd en nooit gevonden (zowel voor interieurnummers als voor lakkleuren).
Een extern bedrijf als Colourlock zal meer geinteresseerd zijn in RAL nummers. Doe maar geen moete om de conversie van BMW > RAL op internet te vinden, dat heb ik reeds gepoogd en nooit gevonden (zowel voor interieurnummers als voor lakkleuren).
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Wat je eventueel kan proberen is van iemand een Pantone waaier te lenen. Die waardes zijn een standaard de kleur uitzoeken die het het dichts bij komt en de pantone kleurcode doorgeven.

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- Beer1970
- Nieuwsgierig
Bericht
Thanks mensen! Ik zal er even achteraan gaan. 

Onze sponsors