Cool.
Maar ik hoef dus alleen nog de badges van Eelke en mij. Dus hoeveel wordt dat dan? Maak ik het vanavond gelijk over!
Is dat ook 1,76? (+ natuurlijk de kosten van de badgehouder...)
Zie dat je ze al helemaal netjes gesorteerd hebt! Fantastisch!
Badge-houder en driving-badges
- Demelza
- Be Mini
- Contacteer:
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
- Jenkins
- Volledig MINI minded!
Bericht
Voor iedere badgehouder zijn de extra kosten 2,83 euro.
Het tarief van Tante Post bedraagt 1,76 euro voor 1 houder + badges.
Duidelijk zo? Anders effe PMmen.
Groetjes,
Roy
Hoi Demelza,Demelza schreef:Maar ik hoef dus alleen nog de badges van Eelke en mij. Dus hoeveel wordt dat dan? Maak ik het vanavond gelijk over!
Is dat ook 1,79? (+ natuurlijk de kosten van de badgehouder...)

Voor iedere badgehouder zijn de extra kosten 2,83 euro.
Het tarief van Tante Post bedraagt 1,76 euro voor 1 houder + badges.
Duidelijk zo? Anders effe PMmen.
Groetjes,
Roy
Laatst gewijzigd door Jenkins op 02 mei 2007, 19:50, 1 keer totaal gewijzigd.
- Demelza
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Ook ik heb nu de 7,45 naar je overgemaakt. Je hebt ook PM, maar das om even uit te leggen wat ik bedoelde.
7,45 is dus het extra geld voor de badgehouders van Demelza en Eelke. En de verzendkosten voor de badges van Demelza en Eelke naar het adres van Demelza.
OK?
[Edit: Staat als het goed is nu (19:37 uur) op je rekening]
7,45 is dus het extra geld voor de badgehouders van Demelza en Eelke. En de verzendkosten voor de badges van Demelza en Eelke naar het adres van Demelza.
OK?
[Edit: Staat als het goed is nu (19:37 uur) op je rekening]
Demelza
Mini Cooper 1.3i, 1998, Hawaiian Blue + Union Jack rooftop
Nissan Figaro, 1991, Pale Aqua
Toyota IQ, 2011, Pearl White
Mini Cooper 1.3i, 1998, Hawaiian Blue + Union Jack rooftop
Nissan Figaro, 1991, Pale Aqua
Toyota IQ, 2011, Pearl White
- Jenkins
- Volledig MINI minded!
Bericht
De badgehouders die ik op de KiKa heb uitgedeeld waren dus "gratis", omdat ik op die dag niet wilde klooien met wisselgeld.
Dus iedereen die badgehouders heeft besteld moeten me nog die 2,83 euro over maken, omdat ik die had voor geschoten.
Groetjes,
Roy
Yep!Peerkie schreef:Zijn de extra kosten van de badgehouder nu ook de tax die nog achteraf betaald moest worden?
De badgehouders die ik op de KiKa heb uitgedeeld waren dus "gratis", omdat ik op die dag niet wilde klooien met wisselgeld.
Dus iedereen die badgehouders heeft besteld moeten me nog die 2,83 euro over maken, omdat ik die had voor geschoten.

Roy
- Peerkie
- Be Mini
Bericht
Roy, ik heb 4,59 overgemaakt. De houder had ik al ontvangen, mijn badges graag per post dus, maar je mag ze ook aan Blont meegeven, indien ze zelf komt ophalen. Heb ik nog niet overlegd, maar ik neem aan dat het wel OK is
Blont?? Ik heb zo'n vermoeden dat jij misschien vanavond al bij Roy op de stoep staat?

Blont?? Ik heb zo'n vermoeden dat jij misschien vanavond al bij Roy op de stoep staat?

- Jenkins
- Volledig MINI minded!
Bericht
Denk dat 't toch via de post zal moeten.
Ik krijg Blont maar niet zo ver dat ze hun 4e weekend op rij aan Mini gerelateerde zaken opoffert.
Onbegrijpelijk, vinden jullie niet?
Beste mensen,FastBunny schreef:Als je dan toch gaat neem dan ook ons pakketje meeBlont-007 schreef:Peerkie schreef: Blont?? Ik heb zo'n vermoeden dat jij misschien vanavond al bij Roy op de stoep staat?![]()
Denk dat 't toch via de post zal moeten.
Ik krijg Blont maar niet zo ver dat ze hun 4e weekend op rij aan Mini gerelateerde zaken opoffert.
Onbegrijpelijk, vinden jullie niet?

Onze sponsors