Nu een paar weken met mijn nieuwe houder geleefd. Het werkt foutloos. Het enige kleine probleem was het paren met de GROM unit, maar dat is simpelweg opgelost door middel van in de iPhone settings onder bluetooth activeren daarna headset aan vinken. Dus, zodra het radio aan is en het bluetooth van de iPhone ingeschakeld wordt, maakt het verbinding en werkt alles vanzelf sprekend.
Cheers CoopeR50
iPhone 4s holder in een toerenteller UPDATE 24-06-20!4
- CooperR50
- Nieuwsgierig
Bericht
Re: iPhone 4s holder in een toerenteller UPDATE 24-06-20!4
Vorige week helemaal naar Italia gereden met onze trouwe Mini. De iPhone houder heeft ons niet in de steek gelaten en was het een leuke uitje voor auto en mens tegelijk.
Cheers CoopeR50

Cheers CoopeR50

Laatst gewijzigd door CooperR50 op 25 sep 2014, 18:31, 1 keer totaal gewijzigd.
- minihenkie
- Mod virus alert!
Bericht
Erg mooi gemaakt! Compliment...
Alleen....wat doe je als je een 5s of een 6 koopt? Gsm's zijn zo vergankelijk en wissel je snel mee..
Alleen....wat doe je als je een 5s of een 6 koopt? Gsm's zijn zo vergankelijk en wissel je snel mee..
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
- CooperR50
- Nieuwsgierig
Bericht
Bedankt minihenkie, Voorlopig is dit voldoende voor ons. De oplossing zoals het er nu is, is exact wat ik er voor ogen had voor de 4s. en ja, dat wordt opnieuw bedenken hoe het best op te lossen is , met een grotere toestel heb je ook minder ruimte, maar, er is altijd een oplossing te bedenken.
Cheers, CoppeR50
minihenkie schreef:Erg mooi gemaakt! Compliment...
Bedankt minihenkie, Voorlopig is dit voldoende voor ons. De oplossing zoals het er nu is, is exact wat ik er voor ogen had voor de 4s. en ja, dat wordt opnieuw bedenken hoe het best op te lossen is , met een grotere toestel heb je ook minder ruimte, maar, er is altijd een oplossing te bedenken.
Cheers, CoppeR50

- CooperR50
- Nieuwsgierig
Bericht
Bedankt kwiebje, het werkt heel fijn en is erg relaxed in het gebruik. Gewoon inschuiven en gaat alles van zelf.
Cheers, CoopeR50
kwiebje schreef:Leuke mod
Bedankt kwiebje, het werkt heel fijn en is erg relaxed in het gebruik. Gewoon inschuiven en gaat alles van zelf.

Cheers, CoopeR50
- minihenkie
- Mod virus alert!
Bericht
Heb je gelijk in... heb je weer iets te doen.
Zelf zit ik ook met de 4S en waar te laten... die stomme houders op het raam zijn ook zo.. grrr.
Nu aan het kijken naar een Brodit houder, en dan een actieve..
Zelf zit ik ook met de 4S en waar te laten... die stomme houders op het raam zijn ook zo.. grrr.
- CooperR50
- Nieuwsgierig
Bericht
Maar toch veel succes met de Brodit houder, die schijnen ook goed te zijn. Cheers, CoopeR50
Hey minihenkie, wat ik gemaakt hebt is niet echt veel werk hoor. Het is makkelijk te doen. Zou je alleen de extra toerenteller en een kunststof cover moeten vinden, het is goed koper dan je denkt.minihenkie schreef:Heb je gelijk in... heb je weer iets te doen.
Maar toch veel succes met de Brodit houder, die schijnen ook goed te zijn. Cheers, CoopeR50
- minihenkie
- Mod virus alert!
Bericht
Dat geloof ik best.. alleen zit ik nu naar een iPhone-5 of 6 te kijken. Dat is balen als je een van gadgets houdt 

- CooperR50
- Nieuwsgierig
Bericht
Inderdaad, de verleiding is erg sterk bij mij ook mate, cheers CoopeR50minihenkie schreef:Dat geloof ik best.. alleen zit ik nu naar een iPhone-5 of 6 te kijken. Dat is balen als je een van gadgets houdt
- CooperR50
- Nieuwsgierig
Bericht
Cheers, CoopeR50
Bedankt micdrive, het is super handig en zoals ik al zei, alles in een apparaat komt heel goed uit. Ik wens u veel succes met uw project, vergeet niet om wat foto's te posten :-) Hier of in een nieuwe thread.micdrive schreef:Wauw ziet er goed uit!
Ben van plan om ook zoiets in te gaan bouwen, omdat ik de TomTom praktisch nooit gebruik. Ik ben de zuignap op m'n raam ook een beetje zat.
Ik heb het geluk dat ik de oude mini van Rein heb. Er is dus al aardig wat voorwerk gedaan.
Cheers, CoopeR50
Onze sponsors