![whistle :()](./images/smilies/icon_eusawhistle.gif)
De rit van 14-9 is gedaan dus nu weer tijd voor andere dingen.
Wie heeft er interesse in een Oil Catch Tank?
Ik had een mail gestuurd naar Richard van Orranje in de UK voor de vraag of hij ook voor de 2nd Gen een M7 oil catch tank kon leveren. Zijn reactie: We do indeed offer the M7 oil catch cans, however I would recommend the Saikou Michi oil catch can over these. These are a much better product for both the N14 and N18 engine'd cars
Dus ik heb die lui van Saikou gemaild voor een prijs voor 5 en 10 stuks tegelijk te bestellen.
Hun reactie:
There are two options for the 2nd Gen Minis, Single or Dual, and they are the same for both N14 and N18.
Normally the turbo engines use the Dual setup, and N/A engines would simply use a Single OCC version.
I will attach photos of the current Dual OCC setup.
I can do a quote for 3 tanks, because we are currently behind on production orders. We do have a post mentioning that in our news page.
Also the lead time is relatively long due to high demand this year.
http://www.saikoumichi.com/news.html
For a quantity of 3 I can offer a price of $130 each.
Post to Holland = $65
![Afbeelding](http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/09/22/2a4da61969976cecc16df1c8b0a4766d.jpg)
![Afbeelding](http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/09/22/90430bd46956503de18dadd0b5f6589f.jpg)
Comment:
The kit includes the Dual OCC and universal mounting clips only.
*I do not recommend shipping hoses because the weight increases the
postage considerably.
19mm hose is $4usd per foot, and matching clamps are 8ea
Mini Cooper installs normally require 6ft minimum.
Ik ga vragen of er een iets lager bedrag kan komen op de factuur. Dit ivm import duties.
Ik ga sowieso for de Dual-Tank!
Zet je naam hier onder het lijstje en voor welk model motor je er een zoekt.
01. Louisvdd76 - N18 Dual tank
02. Casper - N18 Dual tank
03. Coert - N18 Dual tank