Nu heb ik inmiddels meer dan 6000 Km gereden, maar terugtellen ho maar.

Is dat bij jullie ook zo ?
Grtz,
Rob
Jammer dat er geen Cooper S Diesel is, hèèrcé schreef:Tjee, eigenlijk helemaal nog niet op gelet. ga wel vandaag over de 10.000 km heen :-) toch best netjes in twee en een halve maand
wordt tijd voor een nieuwe danèrcé schreef:Tjee, eigenlijk helemaal nog niet op gelet. ga wel vandaag over de 10.000 km heen :-) toch best netjes in twee en een halve maand
Blijkbaar heeft jullie Cooper al voldoende TLC!Robbee schreef:Dan rij je volgens mijn dealer wel heel rustig. Ben vanmiddag even langs geweest en hij vertelde me inderdaad dat het zelfs wel eens gebeurde dat het opliep bij een rustige rijstijl.
Grtz, Rob
Ik rij niet enorm veel (3300km) in 3 maanden, maar je kan mij zeker geen zuinige rijder noemen. En dat kunnen sommige hier wel beamenRobbee schreef:Dan rij je volgens mijn dealer wel heel rustig.
Ben vanmiddag even langs geweest en hij vertelde me inderdaad dat het zelfs wel eens gebeurde dat het opliep bij een rustige rijstijl.
Daar kan het bij mij niet aan liggen![]()
Grtz,
Rob
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors