Kun je altijd laten bekleden....
PjV's Coupé
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Re: PjV's Coupé - PG25:Stoelen upgrade
Ik neem aan dat je de kneerol ook in toffee hebt?
- speedy
- NMC Legend

- Ipsje
- Be Mini

Bericht
Maar jij zult er wel jou reden voor hebben
2xspeedy schreef:ik vind het echt zonde ! en absoluut geen upgrade.
Maar jij zult er wel jou reden voor hebben

- ajede
- Volledig MINI minded!

Bericht
Same here.......eeuwig zonde!speedy schreef:ik vind het echt zonde ! en absoluut geen upgrade.

- speedy
- NMC Legend

Bericht
het zal wel iets meer steun hebben en minder glijden maar doe dan de recaro erin als upgrade
- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik debk niet dat iedereen €1500+ (over)heeft voor recaro's 
- Klatsie
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ieder zijn ding natuurlijk, maar dit vind ik persoonlijk echt heel zonde...
Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- speedy
- NMC Legend

Bericht 
Zitten die stupid mods in de naam ofzo (Peter met zijn stupid hallogeen mod destijds)?
nou ik denk dat Peter misschien niet heel comfortabel zou zitten in de recaroBurnoutBram schreef:Ik debk niet dat iedereen €1500+ (over)heeft voor recaro's
Zitten die stupid mods in de naam ofzo (Peter met zijn stupid hallogeen mod destijds)?
- Casper
- Volledig MINI minded!

Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Ik snap het wel, Peter heeft alles aangepast met als belangrijkste reden de stuureigenschappen en op hem aangepast rijgedrag. En dat Peter nu een paar stoelen koopt die hij lekker vind zitten en waar mee hij prettiger rijd past in de lange rij van mod's die hij heeft gedaan. En daarbij zijn de looks ondergeschikt aan de rijeigenschappen en als hij wil zitten de andere er zo weer in.

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:

- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
dit is een Mini racecar:
Because streetcar;louisvdd76 schreef:En daarvoor hebben we een Mini. Because a racecar.
dit is een Mini racecar:

- speedy
- NMC Legend

- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik kan me er volledig in vinden, leer glijdt als een malle. Dan kan je veel beter stoffen bekleding hebben. Ik ben zelf niet zo van het lounge leer dus vind deze stoffen stoelen zeker wel een upgrade. Het is en blijft persoonlijk allemaal. De sportstoelen met leren bekleding geven ook veel te weinig steun, om het al helemaal niet over de lounge stoelen te hebben. Dus ik vind het niet zo raar, functie voor vorm!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- PjV
- Be Mini

Bericht
Dat heb je heel mooi verwoord, hulde 
Vandaag heb ik weer een rally gereden, ik zal zo even de voor/na foto's posten.
Bijzonder weer gehad, het heeft best gespookt in de buurt van Arnhem.
Op een gegeven moment lag er zelfs een omgewaaide boom over de weg.
Dat gaat niet goed samen met een 'regularity stage'
Vandaag heb ik weer een rally gereden, ik zal zo even de voor/na foto's posten.
Bijzonder weer gehad, het heeft best gespookt in de buurt van Arnhem.
Op een gegeven moment lag er zelfs een omgewaaide boom over de weg.
Dat gaat niet goed samen met een 'regularity stage'

Onze sponsors