JCW stuur
- Remonvdh
- Be Mini
Bericht
JCW stuur
Ik laat van de week mijn stuur opnieuw bekleden en ben daarom benieuwd of iemand met een JCW stuur voor mij wilt meten hoe dik het JCW stuur is? Dit lijkt mij namelijk de ideale dikte
Als iemand goede foto's van de voor- en achterkant van een R53 JCW stuur heeft dan zijn deze ook erg welkom!

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Re: JCW stuur
Ik zal evt anders morgen even een schuifmaat erop houden bij mn pa thuis en even wat foto's maken.
- Remonvdh
- Be Mini
Bericht
Dat zou top zijn!Daveke-Orranje schreef:Ik zal evt anders morgen even een schuifmaat erop houden bij mn pa thuis en even wat foto's maken.
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
laat je het bekleden met een rood stiksel of gewoon zwart?
ben benieuwd hoe het eruit komt te zien!
- Remonvdh
- Be Mini
Bericht
Ik denk zwart, past het best bij de rest denk ik. Al heb ik wel rode Recaro logo's... En denk dat ik hem volledig leer laat doen, maar half alcantara past ook wel weer bij me Recaro's... lastig!Cheek-O schreef:laat je het bekleden met een rood stiksel of gewoon zwart?
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
ENIGE nadeel van alcantara op het stuur is slijtage....
voor de rest is het DIK! letterlijk en figuurlijk!
voor de rest is het DIK! letterlijk en figuurlijk!
- Remonvdh
- Be Mini
Bericht
Haha ja dat sowieso, maar vind volledig leer ook wel gaaf! Zie je niet zo vaak
Gelukkig heb ik het weekend nog om na te denken!

- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik zou ook volledig leer doen hoor, volgens mij verkeurt Alcantara ook best snel door zonlicht...
Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- Brightness
- NMC Legend
Bericht
Waar ga je het laten doen? Ook in Duitsland? Mijn custom stuur is vandaag eindelijk op de post gegaan. Volgende week binnen! 

- Remonvdh
- Be Mini
Bericht 
Nog gelukt?Daveke-Orranje schreef:Ik zal evt anders morgen even een schuifmaat erop houden bij mn pa thuis en even wat foto's maken.

Nee laat hem via via bij een bekende doen, ben benieuwd naar jouw stuur!Brightness schreef:Waar ga je het laten doen? Ook in Duitsland? Mijn custom stuur is vandaag eindelijk op de post gegaan. Volgende week binnen!
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Nee, iemand zou vandaag spullen bij me op komen halen, maar zonder iets te zeggen of wat dan ook is ie weg gebleven, ik heb geen kans gezien om richting mn ouders te gaan..
Ik kom er wrs morgen denk ik wel even, moet er toch even iets af gaan geven
- Remonvdh
- Be Mini
Bericht
Ah rustig aan! Mooi balen als je voor niks op iemand hebt moet wachten. Blijf het toch altijd apart vinden dat mensen tegenwoordig zo vaak dingen afspreken en die niet nakomen zonder zonder tegenbericht o.i.d.... af en toe denk ik dat ik te fatsoenlijk ben opgevoed ofzoDaveke-Orranje schreef:Nee, iemand zou vandaag spullen bij me op komen halen, maar zonder iets te zeggen of wat dan ook is ie weg gebleven, ik heb geen kans gezien om richting mn ouders te gaan..

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Idem hier, interesse te over, ik zeg er anderen voor af om het voor hun vast te houden en dan komt men niet.. Tja, each to his own zullen we maar zeggenRemonvdh schreef:Ah rustig aan! Mooi balen als je voor niks op iemand hebt moet wachten. Blijf het toch altijd apart vinden dat mensen tegenwoordig zo vaak dingen afspreken en die niet nakomen zonder zonder tegenbericht o.i.d.... af en toe denk ik dat ik te fatsoenlijk ben opgevoed ofzoDaveke-Orranje schreef:Nee, iemand zou vandaag spullen bij me op komen halen, maar zonder iets te zeggen of wat dan ook is ie weg gebleven, ik heb geen kans gezien om richting mn ouders te gaan..
Onze sponsors