Treintje vanuit Limburg?Noukieeeee schreef:Wij zijn er ook bij!!
NewMINIclub deelnemers
- Noukieeeee
- 4 op een rij!

Bericht
Dunt ver!
vanuit Mestreech, langs Zitterd, via Nederweert (Valentijn???), naar Venlo (Maaij...)
etc etc etc
etc etc etc
- Jenkins
- Volledig MINI minded!

Bericht
Kweet niet of het wel zo economisch is om
Nederweert ---> Venlo ---> Eindhoven te rijden.
Misschien beter dat wij (Valentijn???, jij, ik, andere Zuiderlingen) Maaij ergens in Eindhoven bij een vdValk of zo treffen?
Oef!Noukieeeee schreef:Dunt ver!vanuit Mestreech, langs Zitterd, via Nederweert (Valentijn???), naar Venlo (Maaij...) etc etc etc
Misschien beter dat wij (Valentijn???, jij, ik, andere Zuiderlingen) Maaij ergens in Eindhoven bij een vdValk of zo treffen?
- Noukieeeee
- 4 op een rij!

- Noukieeeee
- 4 op een rij!

Bericht
@ Jenkins
Wij gaan ook pas zaterdag, helaas laat mijn vakantiesaldo het niet toe om de vrijdag verlof te nemen...
@ Bas
Wij moeten ook nog hard op zoek naar iets van een hotelletje, zal vandaag eens gaan zoeken!
Wij gaan ook pas zaterdag, helaas laat mijn vakantiesaldo het niet toe om de vrijdag verlof te nemen...
@ Bas
Wij moeten ook nog hard op zoek naar iets van een hotelletje, zal vandaag eens gaan zoeken!
- Noukieeeee
- 4 op een rij!

Bericht
@Bas ben bang dat het dat idd gaat worden (hoewel ook gezellie) want werkelijk ALLE hotels zitten vol.....
Straks nog maar eens verder zoeken..
Straks nog maar eens verder zoeken..
- badkarma
- Mod virus alert!

Bericht
Lijkt mij ook een strak plan. Eindhoven ligt toch op de route.Jenkins schreef:Oef!Noukieeeee schreef:Dunt ver!vanuit Mestreech, langs Zitterd, via Nederweert (Valentijn???), naar Venlo (Maaij...) etc etc etc
Sinds 09-2024 weer in het bezit van een 'old school' R53
- Noukieeeee
- 4 op een rij!

Bericht
sorry guys was idd een minder strakke (vrouwen?) actie...
Maarre wanneer gaan jullie? denk dat het voor ons nl. pas vanaf zaterdag gaat worden
Maarre wanneer gaan jullie? denk dat het voor ons nl. pas vanaf zaterdag gaat worden
Terug naar “MINI United 22-24 juni 2007 Zandvoort, Nederland”
Onze sponsors
Bas