GoPro Tips and tricks topic

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
Manick
Sponsor

GoPro Tips and tricks topic

09 aug 2014, 17:26

WimS schreef:OMG net ff bezig geweest met me gopro en die steun voor op je auto , valt dat stink ding eraf :(
Gelukkig gopro nog helemaal in orde maar de behuizing is aan stukken die steun trouwens ook :(
Iemand enig idee waar ik op zeer korte termijn een nieuwe behuizing kan halen ik ga dinsdag namelijk op vakantie :P
Mediamarkt heeft wel wat accesoires
mess dat een camera special zaak ook nog wel wat spullen heeft van Gopro

En welke steun bedoel je? Suction cup van Gopro?

En ik heb altijd als mijn Gopro buiten op de auto hangt een kabeltje er aan hangen om dit te ver komen
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: GoPro Tips and tricks topic

09 aug 2014, 17:33

Ik koop bij deze mensen altijd me foto spullen niet de goedkoopste maar wel scherpe prijzen en ze hebben een hoop en wat niet op voorraad is kunnen ze vaak heel snel bestellen.

http://www.kamera-express.nl/?gclid=CO- ... wgodxj4AHg
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
WimS
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 aug 2014, 17:53

Thnx guys morgen ff mediamarkt proberen

En idd de Suction cup ben terug gegaan zeg die gast je moet met dat warme weer ook een beetje vocht op de zuignap doen :s
Maar dat omruilen komt wel goed

Hier een filmpje me 1ste :D

[BBvideo 650,395][/BBvideo]
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 aug 2014, 18:00

Daarom hou je hem prive? dat is namelijk de melding als je op play drukt
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 aug 2014, 19:07

Ben wel benieuwd wat voor privé filmpje dat is Wim, je maakt me wel erg nieuwsgierig :mrgreen: :lol:
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
WimS
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 aug 2014, 22:36

mushrop schreef:Ben wel benieuwd wat voor privé filmpje dat is Wim, je maakt me wel erg nieuwsgierig :mrgreen: :lol:

Oeps sorry zal ff kijkken hoe ik dat moet fixen :P
Je moet er trouwens niet te veel van verwachten hoor is maar een testje :roll:
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 aug 2014, 19:47

Ik heb die GoPro suctioncup er al aardig wat keer op gehad, maar bij mij is hij er echt nog nooit afgevallen. Niet in de regen, niet in de kou en niet in de hitte. Ook niet met hogere snelheden. Had je hem wel goed gemonteerd (dwz de vergrendeling omgezet)? :roll: Met het zekeren met een koord moet je ook wel wat opletten, als hij er dan per ongeluk toch af schiet stuitert hij meteen tegen je auto aan, ook niet ideaal......
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

13 aug 2014, 22:19

Dit vind ik wel echt een TE dikke 'accesoire' voor de GoPro en mn handen jeuken om dit ding te bestellen om daar mee te gaan filmen :D

[BBvideo 650,395][/BBvideo]
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 aug 2014, 22:48

die kan je niet zomaar gebruiken hoor daar heb je een licentie voor nodig
Afbeelding

Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

14 aug 2014, 09:13

Oh, serieus?! Hoe zit dat, weet jij dat?
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 aug 2014, 09:26

Er zit va.st wel een model vliegtuigclub bij je in de buurt. Je hebt een een soort van brevet nodig. Deze valt onder zogenaamde drone's modellen. Ik verzin het ook niet maar zitten een hoop haken en ogen aan. Je kan natuurlijk het risico nemen en zonder te gaan vliegen maar de boet's zijn stevig en ze nemen hem in beslag. En ze zijn niet goedkoop
Afbeelding

Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 aug 2014, 09:29

Casper schreef:Er zit vast wel een model vliegtuigclub bij je in de buurt. Je hebt een een soort van brevet nodig. Deze valt onder zogenaamde drone's modellen. Ik verzin het ook niet maar zitten een hoop haken en ogen aan. Je kan natuurlijk het risico nemen en zonder te gaan vliegen maar de boete's zijn stevig en ze nemen hem in beslag. En ze zijn niet goedkoop
http://www.modelvliegsport.nl/index.php ... delvliegen
Afbeelding

Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

14 aug 2014, 09:38

Damn, dat is echt serieus klote

Ik zou hem toch eigenlijk vooral gebruiken tijdens wakeboarden, waarbij hij altijd boven het water hovert.. Maar goed, eerst eens gaan kijken wat dat met zich mee brengt om zo'n soort brevet te gaan regelen
louisvdd76
De Scheurende Rechter
Contacteer:
Nederland

14 aug 2014, 10:06

Wel heel gaaf zo'n ding. Wat kost zo'n apparaat?
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 aug 2014, 10:34

http://www.conrad.nl/nl/dji-phantom-qua ... 95538.html

Dat loopt uiteen van 350 euro tot 11000
Afbeelding

Terug naar “Kletshoek”