Ben wel benieuwd hoeveel Golf V er dan al verkocht is...
Ik ben wel met je eens "hoe minder hoe beter". Ik rij wellis door Bilthoven en daar rijden er echt te veel. Van een vriendelijke "mini groet" is al helemaal geen sprakeiDarkDesign schreef:ik vind 11.000 zat! nog meer en iedereen in Amsterdam rijdt in een MINI.
iDD
Pas zwaaien vanaf Hilversum in oostelijke richting, anders krijg je al gauw een lamme arm.Elmar Nieser schreef:Ik ben wel met je eens "hoe minder hoe beter". Ik rij wellis door Bilthoven en daar rijden er echt te veel. Van een vriendelijke "mini groet" is al helemaal geen sprakeiDarkDesign schreef:ik vind 11.000 zat! nog meer en iedereen in Amsterdam rijdt in een MINI.
iDD
Ben benieuwd welke Golf V rijder ooit 1x begroet is geworden door een andere Golf V rijder.Elmar Nieser schreef:Ben wel benieuwd hoeveel Golf V er dan al verkocht is...
Ik vaak zat, maar dat waren allemaal bekenden, of telt dat niet?Jenkins schreef:Ben benieuwd welke Golf V rijder ooit 1x begroet is geworden door een andere Golf V rijder.Elmar Nieser schreef:Ben wel benieuwd hoeveel Golf V er dan al verkocht is...
![]()
Hans J schreef:Ik vaak zat, maar dat waren allemaal bekenden, of telt dat niet?Jenkins schreef:Ben benieuwd welke Golf V rijder ooit 1x begroet is geworden door een andere Golf V rijder.Elmar Nieser schreef:Ben wel benieuwd hoeveel Golf V er dan al verkocht is...
![]()
Gewoon doorgaan... misschien worden het wel kennissen voor onderweg. Ooit zullen ze het wel snappen denk ik.Knuckles schreef:Met mijn dagelijkse ritjes Almere ->Schiphol->Almere kom ik er iedere zeker een stuk 15 tegen. En NIEMAND die groet !!
Ik zwaai altijdnaar iedere Mini maar niemand zwaait ooit terug
Onze sponsors