Remon's Dark Silver R53 - Sold :(
- speedy
- NMC Legend
- speedy
- NMC Legend
- Remonvdh
- Be Mini
- Craen89
- Be Mini
Bericht
Re: Remon's R53 - Recaro Sportsters
Super dikke mini! En die stoelen 

Mini Cooper S R53 2003 / Rota Subzero's 17x7,5j / Orranje Stealth CAI / AP Schroefset / Milltek catback

- Guppie
- Mod virus alert!
Bericht
Volgens mij kwam ik jou vd week tegen.... Ergens in de buurt van Wijk Bij Duurstede in zo'n dorpje[FACE SAVOURING DELICIOUS FOOD] ik was met de vrachtwagen haha
*Never Back Down*
- Remonvdh
- Be Mini
Bericht
Hmm denk het niet. Van de week alleen de route Soest-Baarn-Bunschoten-Nijkerk en vice versa gereden zover ik me kan herinneren! Er zal toch geen kopie rond rijdenGuppie schreef:Volgens mij kwam ik jou vd week tegen.... Ergens in de buurt van Wijk Bij Duurstede in zo'n dorpje[FACE SAVOURING DELICIOUS FOOD] ik was met de vrachtwagen haha

- Guppie
- Mod virus alert!
Bericht
Kwam een grijze tegen met rode spiegels, wit dak, laag, witte velgen [FACE SAVOURING DELICIOUS FOOD]
*Never Back Down*
- speedy
- NMC Legend
- Remonvdh
- Be Mini
Bericht
Zo vreemd zie ik er niet uit tochspeedy schreef:remon herken je zo

- speedy
- NMC Legend
Bericht
aan je setup zou ik je herkennen want je staat zo breed en je sloffen lijken zo groot dat ik je zeker herken.
- Remonvdh
- Be Mini
Bericht
Toch alweer een maand stil geweest hier
Ondertussen een aantal mods klaarliggen om te monteren, alleen hier nog geen tijd gehad:
- JCW carbon dashboard
- Zwarte interieurringen en downtubes
Ennnn er is een grotere Alta IC onderweg, kijken of ik in combinatie met het vervangen van de bypassvalve eindelijk een beetje fatsoenlijke peekaa's uit dat ding ga trekken
Na mijn vakantie moet ik maar even een dagje sleutelen in gaan plannen om alles op- en in te bouwen

Ondertussen een aantal mods klaarliggen om te monteren, alleen hier nog geen tijd gehad:
- JCW carbon dashboard
- Zwarte interieurringen en downtubes
Ennnn er is een grotere Alta IC onderweg, kijken of ik in combinatie met het vervangen van de bypassvalve eindelijk een beetje fatsoenlijke peekaa's uit dat ding ga trekken

Na mijn vakantie moet ik maar even een dagje sleutelen in gaan plannen om alles op- en in te bouwen

- Remonvdh
- Be Mini
Bericht
Zit al een andere pulley op; 15%, is dat nog niet genoeg?Lars Temmink schreef:Dik! Wissel meteen je pully mee dan? Als je serieus sneller wil
Onze sponsors