Deur handles zwart spuiten
- petro
- Nieuw Lid
Bericht
Deur handles zwart spuiten
Help!!!...ik wil mijn deur handles van mijn r55 zwart spuiten. Hoe moeilijk/makkelijk is het om het zelf te doen? Is er een adres ( niet al te ver van A'dam) waar ik het professioneel kan laten doen??? 

- speedy
- NMC Legend
Bericht
Re: deur handles zwart spuiten
Je zult de volledige greep van de deur af moeten halen en dat is een flinke klus 
Ieder schade herstel bedrijf kan dit en het spuiten ook.

Ieder schade herstel bedrijf kan dit en het spuiten ook.
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Of je koopt een paar covers ben je i 1 min klaar 

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- speedy
- NMC Legend
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heb jij het zelf gedaan Daiël?
Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- speedy
- NMC Legend
Bericht
ja zelf gedemonteerd en laten spuiten 
De covers die ik heb gezien vond ik niet 100% aansluiten en je kon toch echt zien dat het een cover was daarom gekozen om het te laten spuiten.

De covers die ik heb gezien vond ik niet 100% aansluiten en je kon toch echt zien dat het een cover was daarom gekozen om het te laten spuiten.
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ooooowww....en jij hebt twee linker handen toch?speedy schreef:ja zelf gedemonteerd en laten spuiten

Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- speedy
- NMC Legend
Bericht
ja idd maar goed kijken wat allemaal los moet en duimen dat het goed komt
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik ga het van de zomer ook eens proberen...

- petro
- Nieuw Lid
Bericht
Re: Deur handles zwart spuiten
Hey speedy, wat heeft dit aan tijd en geld gekost?? Ben zelf ook n beetje handig maar tijd..hmm..niet heel veel daar van..
- speedy
- NMC Legend
Bericht
denk 1,5 /2 uur per deur maar was voor mij de eerste keer natuurlijk 
spuiten heb ik 5 tientjes voor betaald.

spuiten heb ik 5 tientjes voor betaald.
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Ik zou gewoon langs schadebedrijf gaan en vragen wat het kost en als het ze het achteraf tegen valt omdat ze zich hebben vergist in het werk dan hebben ze pech toch :-D
gewoon een vaste prijs afspreken
gewoon een vaste prijs afspreken

- petro
- Nieuw Lid
Bericht
Hmm..wordt wat..heb n R55, 4 handles dus..aarrgghh..maar goed wie mooi wil zijn/rijden moet pijn voelen..hahaha...daar gaat mijn zondag...
Zal mijn R55 eens posten...nu ff bestuderen hoe n avatar te plaatsen..hmmm..
Zal mijn R55 eens posten...nu ff bestuderen hoe n avatar te plaatsen..hmmm..
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors