Die kan zich er wel tussendoor vouwen hoorBroekies schreef:haha, daar denkt mijn dochtertje heel anders overRemonvdh schreef: Ze kunnen gewoon naar voren klappen ja! Al is dat alleen de rugleuning, dus hij schuift niet naar voren, maar zo vaak hoeft er toch niet iemand achterin![]()
(5 jaar en al helemaal "verpest" met Mini)
Remon's Dark Silver R53 - Sold :(
- Remonvdh
- Be Mini

Bericht
Heb mezelf er net ook tussendoor moeten wurmen
Had me accu los en me achterklep dicht gegooid en me sleutels lagen in de achterbak... Toevallig van de week op het forum gelezen van de kabel onder de achterbank
Re: Remon's R53 - Spot de mod!
- speedy
- NMC Legend

Bericht
ik kan harder een bocht naar rechts nemen als links want dan rechtsom hang ik tegen deur :-D
- Remonvdh
- Be Mini

Bericht
Dat hoeft nu denk ik niet meer
haha dat ken ik! Heb ook wel een paar keer gehad dat ik met me linkerhand de handgreep in de deur vasthad tijdens een snelle bocht om te voorkomen dat ik tegen de zijruit geplakt zatspeedy schreef:ik kan harder een bocht naar rechts nemen als links want dan rechtsom hang ik tegen deur :-D
- speedy
- NMC Legend

Bericht
ken de stoelen want in de huur clio op de ring zaten ze ook
en heb ik drie keer gehuurd en zijn echt fantastisch en vond ze ook echt lekker zitten maar was voor rondje scheuren natuurlijk.
- marinusrules
- Be Mini

- Remonvdh
- Be Mini

Bericht
Thnx! Eens kijken hoe het zo naar me werk stuurt 
Eens! Vind de meetings vaak best ver weg, dus ik ben voor een Midden NL meeting! En wat je zegt, er wonen er zat hier in de buurt volgens mij!Richard030 schreef: Ik zeg tijd voor een midden Nederland meet, komen er genoeg uit Utrecht en omstreken
- Sven
- Volledig MINI minded!

- peerxd
- Mod virus alert!

- Contacteer:
Bericht
Hoezo schuiven je recaro's niet naar voren trouwens? De sledes kun je toch gewoon overzetten, heb ik wel namelijk.. ook R53 
- Remonvdh
- Be Mini

Bericht
Ik vind Apeldoorn best ver om ff hen te rijden eerlijk gezegd...Sven schreef:Afgelopen vrijdag was er eentje in Apeldoorn....
Ze schuiven wel naar voren, aleen niet als je achterin wilt stappen. Dan klapt alleen de rugleuning om. Doet ie bij jou wel beide tegelijk dan?peerxd schreef:Hoezo schuiven je recaro's niet naar voren trouwens? De sledes kun je toch gewoon overzetten, heb ik wel namelijk.. ook R53
- peerxd
- Mod virus alert!

- Contacteer:
Bericht
Op die manier, nee dat klopt, je moet ze beiden apart doen (naar voren klappen, en het naar voren schuiven). Maar het kan wel 
- Richard030
- Bijna verslaafd

Bericht
Viel op zich wel mee vanuit Utrecht. Alleen was de terug weg iets langer dan gepland
Wel een leuke meeting, aardig wat auto's.
Maar midden Nederland moet ook wel kunnen
Remonvdh schreef: Ik vind Apeldoorn best ver om ff hen te rijden eerlijk gezegd...
Viel op zich wel mee vanuit Utrecht. Alleen was de terug weg iets langer dan gepland
Wel een leuke meeting, aardig wat auto's.
Maar midden Nederland moet ook wel kunnen
Laatst gewijzigd door Richard030 op 25 apr 2014, 10:03, 2 keer totaal gewijzigd.

- speedy
- NMC Legend

- Richard030
- Bijna verslaafd

Bericht
Nee, Klats en ik hadden bij de eerste pomp op de A1 (vanaf Amersfoort) om 20:00 uur afgesproken met Casper. Reden er kwartiertje over 

- Remonvdh
- Be Mini

Bericht
Het is ook vaak een kwestie van gebrek aan tijd dat ik er niet aan toe kom, dus hoe dichterbij hoe makkelijker. Maar wil deze zomer sowieso wel wat evenementen/meetings afgaan. Tot nu toe alleen nog maar bij BOTS geweest sinds ik de Mini heb...
- Remonvdh
- Be Mini

Onze sponsors