wat een dikke mod is dat
Remon's Dark Silver R53 - Sold :(
- speedy
- NMC Legend

Bericht
Re: Remon's R53 - Spot de mod!
gaat gruwelijk dik staan en zitten heerlijk 8-)
wat een dikke mod is dat
wat een dikke mod is dat
- Remonvdh
- Be Mini

Bericht
Zitten zeker heerlijk. Als je ze naast de originele stoelen ziet valt pas op hoeveel platter de Recaro's zijn 

- speedy
- NMC Legend

- Remonvdh
- Be Mini

Bericht
Ja dat is waar, al kan ik de Recaro's eventueel zo meenemen naar een andere auto, dat is ook een van de redenen waarom ik het door de financiële commissie heb gekregen
Maarrrrr er is ook een grotere kans dat ik de Mini toch kan houden, daar hopen we nog steeds op!
Maarrrrr er is ook een grotere kans dat ik de Mini toch kan houden, daar hopen we nog steeds op!
- Richard030
- Bijna verslaafd

Bericht
Idd.. Verkopen kan altijd nog..
Plus, dit is toch wel de meest peurno-de-peurno interieur mod die er is!
Ik zeg tijd voor een midden Nederland meet, komen er genoeg uit Utrecht en omstreken
Plus, dit is toch wel de meest peurno-de-peurno interieur mod die er is!
Ik zeg tijd voor een midden Nederland meet, komen er genoeg uit Utrecht en omstreken

- Bjornjacobs
- Mod virus alert!

- dreh
- 4 op een rij!

Bericht
lekker hoor Remon!
" vriendin overtuigd?
staat hem zó goed, welke Recaro's zijn het precies? paste deze zo op de orginele rails?
staat hem zó goed, welke Recaro's zijn het precies? paste deze zo op de orginele rails?

- Remonvdh
- Be Mini

Bericht
Het zijn de Recaro Sportster CS stoelen. Passen niet direct 1 op 1, vandaar dat ik er nog maar 1 in heb. Heb eerst een adapter bedacht, gemaakt en getest op de bijrijders kant. Nu net in me pauze de adapters voor de andere kant gemaakt! Dus hopelijk vandaag/morgen tijd om ook de bestuurdersstoel te wisselen 
- Remonvdh
- Be Mini

Bericht
Nog een wat duidelijke foto van de Recaro, als het meezit en droog blijft zit vanavond de ander er ook in 

- Klatsie
- Volledig MINI minded!

Bericht
Super stoelen man!
Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- Remonvdh
- Be Mini

Bericht
Zekert super stoelen, ze zien er sowieso echt peurno uit! Ik heb vanavond de bestuurdersstoel erin gezet en ff een stukje gestuurd, moet alleen wel even wennen... Is niet dat ik gelijk zeg dat het 100x lekkerder zit dan de originele. Maar dat komt hopelijk vast wel :geek:
- Broekies
- Mod virus alert!

Bericht
ziet er zeker stoer uit. Ik neem aan dat je een stuk betere zijdelingse steun hebt !
Uit nieuwsgierigheid; kunnen de stoelen wel naar voren klappen zodat er nog iemand achterin kan stappen naar de achterbank ??
Uit nieuwsgierigheid; kunnen de stoelen wel naar voren klappen zodat er nog iemand achterin kan stappen naar de achterbank ??
- Remonvdh
- Be Mini

Bericht 
Ze kunnen gewoon naar voren klappen ja! Al is dat alleen de rugleuning, dus hij schuift niet naar voren, maar zo vaak hoeft er toch niet iemand achterin
Ja zijdelingse steun is sowieso een stuk beter! Hoef me niet meer schrap te zetten voor een snelle bochtBroekies schreef:ziet er zeker stoer uit. Ik neem aan dat je een stuk betere zijdelingse steun hebt !
Ze kunnen gewoon naar voren klappen ja! Al is dat alleen de rugleuning, dus hij schuift niet naar voren, maar zo vaak hoeft er toch niet iemand achterin
- Broekies
- Mod virus alert!

Bericht
(5 jaar en al helemaal "verpest" met Mini
)
haha, daar denkt mijn dochtertje heel anders overRemonvdh schreef: Ze kunnen gewoon naar voren klappen ja! Al is dat alleen de rugleuning, dus hij schuift niet naar voren, maar zo vaak hoeft er toch niet iemand achterin
(5 jaar en al helemaal "verpest" met Mini
Onze sponsors