Mini leek op zoek naar ... bought !
- speedy
- NMC Legend
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Re: mini leek op zoek naar ...
Ook nooit van gehoord en van mij is ook een duitser en de vorige ook en hebben allebei cc.Casper schreef:Sven schreef:Ben benieuwd waar je dat vandaan haalt...Casper schreef:Cruisecontrole is voor zover ik weet verboden in Duitsland daarom zou je eigenlijk nooit een import uit Duitsland zien met CC. Je mag hem ook niet gebruiken in Duitsland![]()
Welkom en suc6 met de zoektocht
Onze beide auto's komen uit Duitsland, beide met cruise control. De MINI met normale en andere zelfs met adaptieve cruise control
Wordt gewoon geleverd en gebruikt in Duitsland
oops dan heb ik het fout ik dacht het echt altijd, en je ziet echt niet veel imort auto's uit Duitsland met CC
- Ronsworld
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
EDIT: hier gelezen dus.
Ik heb het niet kunnen vinden, en meen het ook ergens gelezen te hebben dat het met HK niet werkt.boris_brznjef schreef:Bij mij prima hoor. Ik merk wel verschil.Zal vanavond even kijken hoe je dat oproeptRonsworld schreef:Dit werkt niet icm Harman Kardon.boris_brznjef schreef:Boost radio = het volume gaat harder als je harder gaat rijden. Harman Kardon is wel een aanrader.
EDIT: hier gelezen dus.

- Ronsworld
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
Zoals het daar staat inderdaad, persoonlijk heb ik nooit enig verschil ervaren in volume bij verschillende snelheden.
Back on topic maar weer.
Back on topic maar weer.

- patje007
- One wheel wonder
Bericht
Re: Mini leek op zoek naar ... bought !
het is (uiteraard) weer totaal de verkeerde richting uitgegaan
, ipv een cabrio is het een clubman geworden , altijd al gek van gestaan ...

Clubman "mellow yellow"
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors