speedy pepperwhite r56 cooper s (Verkocht)
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Re: speedy--> toch weer mod gevonden/gekocht
heb de twee voorste en achterste met plastidip en de middelste origineel want gordel glijd er langs en gaat niet goed met plastidip
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht
gaat vast weer mooi worden, is die al klaar met de huidige orders dan
anders moet die die eerst af maken hoor

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
is dat niet standaard dan?speedy schreef:nee dat snap ik ook niet.Lars Temmink schreef:Dit is toch wel echt de ubermod voor een auto! Snap niet dat dit niet standaard is!

gaat vast weer mooi worden, is die al klaar met de huidige orders dan

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
jullie zijn wel goed in raden! haha
maar wel verkeerd geraden dat het van mij komt!
maareee dinsdagochtend gaat het gebeuren!:D
maar wel verkeerd geraden dat het van mij komt!
maareee dinsdagochtend gaat het gebeuren!:D
- Timini
- Be Mini
Bericht
Toevallig in Enschede? Zo ja dan kom ik ff buurten!
Waar wordt er geklust?speedy schreef:dinsdag ochtend komt die erin met helpende hand van Chico :-)
Toevallig in Enschede? Zo ja dan kom ik ff buurten!

- speedy
- NMC Legend
- speedy
- NMC Legend
Bericht
zo ben al ff begonnen met voorbereiding.
m7 strut eruit en alle grepen/stijlen/zonnekleppen eruit.
Heb de hemel nog niet eens binnen :-D

m7 strut eruit en alle grepen/stijlen/zonnekleppen eruit.
Heb de hemel nog niet eens binnen :-D

- maus105
- Bonkey
Bericht
Had zelf in de cupra ook een zwarte hemel, maar toch geeft dat een beetje een racy effect/feeling.
Ben benieuwd naar het resultaat.
Ben benieuwd naar het resultaat.
- Erwin CS
- Be Mini
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Succes met de twee linker handen maar word al beter zo te zien

- speedy
- NMC Legend
Bericht
haha :-D
doe mijn best en elke keer leer ik weer wat.
doe mijn best en elke keer leer ik weer wat.
- Robert
- NMC Moderator
Bericht
Geezzz, stuur je een lijstje met demontage voorwerk, en hoooppppaaaaaa alles ligt er al af.
Wel alle clips en schroefjes bij elkaar houden he!
Succes met straks de hemel eruit halen, want dat schijnt ook nog wel een klusje te zijn. Gelukkig heb je de hulp van een paar extra handen.

Wel alle clips en schroefjes bij elkaar houden he!

Succes met straks de hemel eruit halen, want dat schijnt ook nog wel een klusje te zijn. Gelukkig heb je de hulp van een paar extra handen.
- speedy
- NMC Legend
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
zo zie ik het graag!
toch nog gelukt met het microfoonrooster!:D
toch nog gelukt met het microfoonrooster!:D
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
Lekker bezig Daiel als je niet oppast zijn die 2 linker handen opeens 2 rechter geworden. Bij de meet in Apeldoorn klaar om te showen? 

Onze sponsors