Ik heb sinds vandaag een Mini uit 2002, R50. Nu is het logo op de kofferbak helemaal uitgesleten / verweerd. Is dit logo een plaklogo of zit dit met een schroef vast en moet je het binnenpaneel van je kofferbakdeksel loshalen? Waar kun je goed terecht voor een nieuw logo en welk bedrijf verkoopt er automatten voor Mini One? Die van mij heeft er geen en voor voorin is dat toch wel prettig ;-)
Logo Mini & matten
- Candy
- One wheel wonder

Bericht
Logo Mini & matten
Het 1 valt onder het interieur en het andere onder exterieur denk ik, maar om er nu speciaal 2 topics voor te openen
Ik heb sinds vandaag een Mini uit 2002, R50. Nu is het logo op de kofferbak helemaal uitgesleten / verweerd. Is dit logo een plaklogo of zit dit met een schroef vast en moet je het binnenpaneel van je kofferbakdeksel loshalen? Waar kun je goed terecht voor een nieuw logo en welk bedrijf verkoopt er automatten voor Mini One? Die van mij heeft er geen en voor voorin is dat toch wel prettig ;-)
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Re: Logo Mini & matten
zo zit die vast

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Candy
- One wheel wonder

Bericht
OK en klik je dat er dan in of moet je er vanaf de binnenzijde bouten aan vast draaien?
- Ronsworld
- Bijna verslaafd

- Contacteer:
- Candy
- One wheel wonder

Bericht
Ziet er idd als plakken uit en de pinnen zorgen ervoor dat ie recht op zijn plaats zit, thnx voor de link!
- Ivo
- Volledig MINI minded!

Bericht
Voor de matten: ik heb laatst een mattenset besteld bij www.justcarpets.nl en was hier erg tevreden over. Uitstekende pasvorm, prima service en snelle levering. Je kan hier kiezen uit verschillende materialen en kleuren (zowel de mat zelf als de bies), dus je kan ze helemaal passend bij je MINI maken.

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors