Pluk me de folie maar niet ervanaf danmushrop schreef:Ik trek m'n stealthpak aan ga stiekem gaatjes boren
Rianne's PW Dubman - Cannuccia goes topless - P120
- Raj
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Re: Rianne's PW Dubman - K*T - P109
- Klatsie
- Volledig MINI minded!

Bericht
Boor je graag in gaatjes? Uhmm ik bedoel boor je graag gaatjes? hahamushrop schreef:Ik trek m'n stealthpak aan ga stiekem gaatjes boren
Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- JJJJ
- Volledig MINI minded!

Bericht
Klatsie schreef:Boor je graag in gaatjes? Uhmm ik bedoel boor je graag gaatjes? hahamushrop schreef:Ik trek m'n stealthpak aan ga stiekem gaatjes boren
- Berry M
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Een houder om de plaat maakt t idee inderdaad wel compleet, had ik nog niet eens aan gedacht. Lijkt mij een goeie oplossing!mushrop schreef:Die tape wat Richard zei is idd een goeie. Dan doen we je plaat gewoon in een plaathouder en plakken we die op je bumper. Knappe jongen als je dan kan zien of het geplakt of geschroefd is.
- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ja vond ik zelf ook wel.
Ik snap persoonlijk niet dat er hier een hoop members zijn die op elk detail letten, alles perfect willen hebben en dan niet snappen dat je geen gaten in je bumper wil boren voor die lelijke plaat. Dat die er op moet, so what. De meeste gemodde MINI's hier op het forum voldoen niet aan de regels (rijhoogte, afwijkende spoorbreedtes, etc) en dat doen we ook met z'n allen. En als iemand daar een bekeuring voor krijgt dan zijn we ook met z'n allen verontwaardigd. Dus waarom dan niet met die lelijke plaat. Op het dash is ook niet bepaald fraai maar nog altijd beter dan op de neus. En als Rianne het zonde vind om gaten te boren in d'r dure JCW bumper, so what! Ik heb daar ook grote moeite mee. En het interesseer me geen reet dat die plaat er op moet!
Ik snap persoonlijk niet dat er hier een hoop members zijn die op elk detail letten, alles perfect willen hebben en dan niet snappen dat je geen gaten in je bumper wil boren voor die lelijke plaat. Dat die er op moet, so what. De meeste gemodde MINI's hier op het forum voldoen niet aan de regels (rijhoogte, afwijkende spoorbreedtes, etc) en dat doen we ook met z'n allen. En als iemand daar een bekeuring voor krijgt dan zijn we ook met z'n allen verontwaardigd. Dus waarom dan niet met die lelijke plaat. Op het dash is ook niet bepaald fraai maar nog altijd beter dan op de neus. En als Rianne het zonde vind om gaten te boren in d'r dure JCW bumper, so what! Ik heb daar ook grote moeite mee. En het interesseer me geen reet dat die plaat er op moet!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

- Broekies
- Mod virus alert!

Bericht
Misschien een idee "out of the box".
Ik weet niet hoe de constructie er achter de bumper eruit ziet maar bij mn R53 zit er een recht metalen frame achter. Als dit bij je Dubman ook het geval is, zou je wellicht 1 of 2 beugeltjes kunnen (laten) maken welke door de onderste gril steken. D'r moet dan wel een sleufje in de gril maar als je die strak onder het witte bumpergedeelte doet, zie je daar niets van. Dan haaks naar boven laten wijzen zodat hij niet voor je cooler zit en daarop je kenteken plaat bevestigen. Je hoeft dan geen gaten on je bumper te boren en de plaat zit op dezelfde plek als je wel in de bumper zou boren.
In het beugeltje moeten natuurlijk wel diverse gaatjes dus daarvoor kun je wellicht een niet nader te noemen gaatjes fetishist charteren
Succes
Ik weet niet hoe de constructie er achter de bumper eruit ziet maar bij mn R53 zit er een recht metalen frame achter. Als dit bij je Dubman ook het geval is, zou je wellicht 1 of 2 beugeltjes kunnen (laten) maken welke door de onderste gril steken. D'r moet dan wel een sleufje in de gril maar als je die strak onder het witte bumpergedeelte doet, zie je daar niets van. Dan haaks naar boven laten wijzen zodat hij niet voor je cooler zit en daarop je kenteken plaat bevestigen. Je hoeft dan geen gaten on je bumper te boren en de plaat zit op dezelfde plek als je wel in de bumper zou boren.
In het beugeltje moeten natuurlijk wel diverse gaatjes dus daarvoor kun je wellicht een niet nader te noemen gaatjes fetishist charteren
Succes
- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
MINI Dubman '07 PureSilver

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
"gaatjes fetisjist"

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Cannuccia
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Vorige week toch maar gaatjes geboord in de bumper en de plaat er gewoon op gezet.... Om 3 redenen:
- Zonder rijden gaat toch niet meer, ze hebben me nu in de "gaten"
- Grote kans dat de Dubman binnen een half jaar vervangen gaat worden door een andere MINI
- En ik heb nog een bumper liggen zonder gaten die dan op de opvolger kan...

Past wel mooi bij m'n badge
Gelijk langs het politiebureau gereden en ze waren tevreden. Dus geen boete
Andere update: Morgen gaan m'n zomerwielen naar de spuitert....
Dan kan je er echt niet meer omheen dat het mijn eigen MINI is.
- Zonder rijden gaat toch niet meer, ze hebben me nu in de "gaten"
- Grote kans dat de Dubman binnen een half jaar vervangen gaat worden door een andere MINI
- En ik heb nog een bumper liggen zonder gaten die dan op de opvolger kan...

Past wel mooi bij m'n badge
Gelijk langs het politiebureau gereden en ze waren tevreden. Dus geen boete
Andere update: Morgen gaan m'n zomerwielen naar de spuitert....
MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
Justa Cooper

Vorige projecten:
- Sven
- Volledig MINI minded!

Bericht
ROZE!!

Cannuccia schreef:- Grote kans dat de Dubman binnen een half jaar vervangen gaat worden door een andere MINI
- BMX
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Re: Rianne's PW Dubman - Gaatjes - P113
ZO!!!
Vrijdagmiddag.
Laten we het eens over de gaatjes van Rianne gaan hebben

Vrijdagmiddag.
Laten we het eens over de gaatjes van Rianne gaan hebben
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- Ipsje
- Be Mini

Bericht
BMX schreef:ZO!!!
Vrijdagmiddag.
Laten we het eens over de gaatjes van Rianne gaan hebben![]()
![]()

- PjV
- Be Mini

Bericht
Mooi hoor, nu nog wel even de zwarte NL stickers op het kenteken plakkenCannuccia schreef:Vorige week toch maar gaatjes geboord in de bumper en de plaat er gewoon op gezet....

- Cannuccia
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Die heb ik er juist net afgepulkt
MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Vorige projecten:
Justa Cooper

Vorige projecten:
- Batje
- Volledig MINI minded!

Bericht
Zcuht daar gaan we weerBMX schreef:ZO!!!
Vrijdagmiddag.
Laten we het eens over de gaatjes van Rianne gaan hebben![]()
![]()
Onze sponsors