Wat vinden jullie van deze Cooper S?
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Re: Wat vinden jullie van deze Cooper S?
Dikke volle S maar die kleur bekleding is niet mijn smaak....
- Marcel1973
- 4 op een rij!
Bericht
Mooi ding, maar idd die bekleding zou ik eerst ff willen zien. Lijkt op de foto niet echt mooie kleur. Misschien daarom wel ingeruild... 

Mini Cooper S | R53
- Erwin CS
- Be Mini
Bericht
Hallo,
Koop alsjeblieft geen Porsche 996.............ik kan het weten. Kies dan voor de Mini Cooper S
Gr. Erwin
Koop alsjeblieft geen Porsche 996.............ik kan het weten. Kies dan voor de Mini Cooper S

Gr. Erwin
Respect 2 All 

- Ward
- Volledig MINI minded!
Bericht
Import hoeft in principe geen probleem te zijn, maar je kan altijd een rotte appel treffen. De relatief lage prijs zal ook ongetwijfeld met de bekleding te maken hebben, want het is niet ieder zijn smaak om het zo maar te zeggen...
Deze MINI is wel een exemplaar van na de facelift. Hiervoor waren ze over het algemeen minder betrouwbaar.
Deze MINI is wel een exemplaar van na de facelift. Hiervoor waren ze over het algemeen minder betrouwbaar.
- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mooie auto met aardig wat fijne opties. Die kleur leer moet je smaak inderdaad zijn, dat zou ik in het echt moeten zien. De prijs lijkt me wel netjes aangezien het inderdaad om het facelift model gaat. Daar ligt inderdaad de nieuwere N18-motor in, die naar mijn weten niet de problemen heeft die de Cooper S van eerdere bouwjaren (met N14-motor) had. En import uit Duitsland hoeft zeker geen probleem te zijn, een aanzienlijk deel van de MINI's op de Nederlandse wegen is geïmporteerd. Wel even goed de onderhoudshistorie e.d. checken, maar ik hoor regelmatig verhalen dat auto's in Duitsland gemiddeld beter worden onderhouden dan in Nederland.

- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gewoon goed je ogen openhouden en iemand meenemen die er verstand van heeft; dan hoeft import helemaal niet slecht te zijn, integendeel zelfs!
Bekleding is gewaagd, moet je van houden. Verder een dikke volle auto.
In de adv. staat dat er 17'' onder zit; de velgen op de foto zijn 16'', maar dit kunnen winterbanden zijn. Informeer dan ook ff of er een zomerset bijzit.
Volgens mij zie ik ook een JCW uitlaat... of in iedergeval geen origineel sierstuk.
Bekleding is gewaagd, moet je van houden. Verder een dikke volle auto.
In de adv. staat dat er 17'' onder zit; de velgen op de foto zijn 16'', maar dit kunnen winterbanden zijn. Informeer dan ook ff of er een zomerset bijzit.
Volgens mij zie ik ook een JCW uitlaat... of in iedergeval geen origineel sierstuk.
- Ward
- Volledig MINI minded!
Bericht
Een Cooper is zeker een leuke auto waar je veel plezier van zult beleven, maar het is toch anders dan een S. Van tuning moet je niet te veel verwachten bij een Cooper. Ik zou hem gewoon op 120pk houden, want ik denk dat je het verschil nauwelijks merkt. 

- Sturmer
- One wheel wonder
Bericht
Als je nog een hele mooie/nette/goed onderhouden Cooper S zoekt? Ik heb er 1 te koop! (no advertorial) >D
PB voor meer info
PB voor meer info

Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors