Erwin CS Mini Cooper S vanaf pag 46 Blue R56
- Erwin CS
- Be Mini

- Erwin CS
- Be Mini

Bericht
Ik had nog een oud setje liggen. Heb ik goed ontvet en in laagjes blacklight spray gespoten. Natuurlijk zie je wel wat maar opzicht wel te doen.
Re: Erwin CS Mini Cooper S
Speedy,speedy schreef:Ik vind het prachtig en ben blij dat het ruilen met die lenso niet door is gegaan 8-)
verlaging staat top en achterlichten ook ! folie gedaan?
ik heb dat ook is geprobeerd maar kreeg het niet 100% strak want heeft een hele rare vorm de lamp.
idd ramen tinten en set blackline en je bent klaar !
Ik had nog een oud setje liggen. Heb ik goed ontvet en in laagjes blacklight spray gespoten. Natuurlijk zie je wel wat maar opzicht wel te doen.
Respect 2 All 
- speedy
- NMC Legend

Bericht
zal ongetwijfeld mooier zijn als folie want is onmogelijk strak te krijgen over de achterlichten.
- Erwin CS
- Be Mini

Bericht
Gewoon proberen. Bij APK doe ik gewoon mijn rood/witte achterlichten monteren. Politie reed achter me en die deden ook niks dus

Respect 2 All 
- speedy
- NMC Legend

Bericht
ga het sowieso niet met mijn huidige achterlichten doen en mijn oude set is voor de helft weg gesmolten in de oven toen ik ze open wilde maken :-D
- Erwin CS
- Be Mini

Bericht
Meen je dat nou Speedy...Ik vind de gouden Lenso velgen echt mooi hoor. Als iemand ze wil ruilen rij ik er vandaag nog heen.speedy schreef:Ik vind het prachtig en ben blij dat het ruilen met die lenso niet door is gegaan 8-)
!
Respect 2 All 
- Erwin CS
- Be Mini

Bericht
Achterlichten gesmolten
Wou je er een cake van bakken

Respect 2 All 
- speedy
- NMC Legend

Bericht
ik meen het voor de volle 100%
want vind die lenzo wel mooi maar de look die je nu hebt is zo lekker ruig en vind ik de lenzo helemaal niet meer bij passen
want vind die lenzo wel mooi maar de look die je nu hebt is zo lekker ruig en vind ik de lenzo helemaal niet meer bij passen
- speedy
- NMC Legend

Bericht
nee openmaken en dan evt spuiten van binnen of panty gebruiken en dan weer dicht kitten maar dat was een testErwin CS schreef:Achterlichten gesmolten![]()
![]()
Wou je er een cake van bakken
![]()
- speedy
- NMC Legend

- Erwin CS
- Be Mini

Bericht
Dat valt best wel mee. Heb al een aantal keren mijn auto gewassen. Niet helemaal vol de waterspuit erop gooien en gewoon met een zeem schoonmaken...geen enkel probleem. Anders nog kan je een licht laagje er over heen spuiten...geen enkel probleem.speedy schreef:ben bang dat jou lampen met wassen niet lang mooi blijven
Laatst gewijzigd door Erwin CS op 08 mar 2014, 18:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Respect 2 All 
- maiky maik
- Be Mini

Bericht
Wat als je aan de binnenkant nou folie plak?
Bedenk me zo, dat je dan minder last van de vorm hebt..
Spuiten werk idd prima, heb me knipperlichtjes gedaan. Still black
Bedenk me zo, dat je dan minder last van de vorm hebt..
Spuiten werk idd prima, heb me knipperlichtjes gedaan. Still black
- Erjen
- Bijna verslaafd

Bericht
Damn Erwin, wordt een steeds mooier apparaat! Klasse man
Ga je nog voor de JCW kit?
Uhr
- Erwin CS
- Be Mini

Bericht
Weet ik nog niet ErjenErjen schreef:Damn Erwin, wordt een steeds mooier apparaat! Klasse man![]()
Respect 2 All 
- Erwin CS
- Be Mini

Bericht
Hallo Mini Vrienden,
Vandaag naar Drenthe gereden om mijn nieuwe 16 inch Lenso BSX gold eronder te monteren en ik heb er zo spijt van dat ik ze gelijk weer verkoop. Heb al contact gehad met Lars en mijn diepe excusses gemaakt dat ik de Tenzo R helaas "verlopig" niet weg kan doen. Lars is echt een wereld vent want hij kon mij wel begrijpen. Zal er wel helaas wel met verlies verkopen maar het is niet anders.
Gr. Erwin
Vandaag naar Drenthe gereden om mijn nieuwe 16 inch Lenso BSX gold eronder te monteren en ik heb er zo spijt van dat ik ze gelijk weer verkoop. Heb al contact gehad met Lars en mijn diepe excusses gemaakt dat ik de Tenzo R helaas "verlopig" niet weg kan doen. Lars is echt een wereld vent want hij kon mij wel begrijpen. Zal er wel helaas wel met verlies verkopen maar het is niet anders.
Gr. Erwin
Respect 2 All 
Onze sponsors