Remon's Dark Silver R53 - Sold :(
- Remonvdh
- Be Mini

Bericht
Re: Remon's R53 - Wannabee facelift :)
Ook eindelijk weer eens verder gegaan aan de coendek mod facelift achterlichten
De chrome rand maak ik DS, beetje gelijk aan de koplampen.

- speedy
- NMC Legend

- speedy
- NMC Legend

- Remonvdh
- Be Mini

Bericht
Hmmmm het kan dus wel, ik ren zo ff naar buiten :geek:
- Remonvdh
- Be Mini

- speedy
- NMC Legend

Bericht
nice 8-)
kleur maakt zoveel verschil met uiterlijk van een 4300 k
kleur maakt zoveel verschil met uiterlijk van een 4300 k
- Klatsie
- Volledig MINI minded!

Bericht
Is mooie kleur hoor! 
Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- Richard030
- Bijna verslaafd

Bericht
Heb je nog verf over?
SweetRemonvdh schreef:Ook eindelijk weer eens verder gegaan aan de coendek mod facelift achterlichtenDe chrome rand maak ik DS, beetje gelijk aan de koplampen.
Heb je nog verf over?

- Remonvdh
- Be Mini

Bericht
Euh nou geheimpje, ik spuit ze niet echt DS omdat Motip deze niet levert. .. Heb dus met de kleurenwaaier ernaast een zoveel mogelijk gelijkende kleur genomen, verwacht (hoop) dat je het verschil niet ziet als ze gemonteerd zijn 
Richard030 schreef:SweetRemonvdh schreef:Ook eindelijk weer eens verder gegaan aan de coendek mod facelift achterlichtenDe chrome rand maak ik DS, beetje gelijk aan de koplampen.
![]()
Heb je nog verf over?
- Richard030
- Bijna verslaafd

Bericht
Koplampen zijn ook goed gelukt, dus denk dat de achterlichten ook wel top zullen staan 

- Remonvdh
- Be Mini

Bericht
Het verschil is alleen dat de koplampen door de spuiter zijn gedaan, gelijk met het schadeherstel. Toen had ik helaas nog niet het idee om de achterlichtringen ook te gaan spuiten... We gaan het zien! En anders gaan de achterlichten alsnog naar de spuiterRichard030 schreef:Koplampen zijn ook goed gelukt, dus denk dat de achterlichten ook wel top zullen staan
- Richard030
- Bijna verslaafd

Bericht
Had jij de koplampen gedemonteerd, als zijnde uit elkaar gehaald? Of heb de spuiter dat ook gedaan?

- Klatsie
- Volledig MINI minded!

Bericht
Richard gewoon zelf doen angsthaas...Richard030 schreef:Had jij de koplampen gedemonteerd, als zijnde uit elkaar gehaald? Of heb de spuiter dat ook gedaan?
Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- Remonvdh
- Be Mini

Bericht
Zelf!Richard030 schreef:Had jij de koplampen gedemonteerd, als zijnde uit elkaar gehaald? Of heb de spuiter dat ook gedaan?
Onze sponsors