8,5j vraag
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Re: 8,5j vraag
Koop dan eerst een schroefset, en dan pas velgen. Dan heb je die ellende allemaal niet
- Remonvdh
- Be Mini
Bericht
Pffff krijg wel weer zin om ze er wee onder te gooien nu ik die foto's weer zie
Mare ik heb het ook op de gok gedaan onder het motto "Alles past, zolang je het aanpast"

Mare ik heb het ook op de gok gedaan onder het motto "Alles past, zolang je het aanpast"

- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
velgen zit een bijzonder verhaal achter......
het wil ook niet meteen zeggen dat ik ze eronder gooi!
het wil ook niet meteen zeggen dat ik ze eronder gooi!
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
8,5J te extreem?...... Het wordt steeds gekker
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- speedy
- NMC Legend
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- ajede
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vrij standaard nog toch.....speedy schreef:nee joh tot 10,5 j past zonder schuren :-D

- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik vind 8,5J niet extreem nee. Er rijden er zat mee rond op een R53. Ik ken ze idd ook met 10,5J, dat valt bij mij wel onder het hoofdstuk "extreem". Maar 8,5J gaat zeker, o.a Remon is daar een goed voorbeeld van. En er zijn er hier bij de club al een aantal die het al gehad hebben.
Dus als je nog enigszins origineel wilt zijn, dan is een leuke combi van velg en 8,5J idd een goede optie. Weer eens wat anders dan de 7J fietswieltjes. Want dat was mijn grootste ergenis van m'n Ultraleggera's. Waren echt waanzinnig mooie wielen, maar als je er achter staat lijken het net kruiwagenwieltjes. Echt een afknapper wat mij betreft. Heb je een dikke ride, zitten er van die zielig smalle wieltjes onder...
Dus als je nog enigszins origineel wilt zijn, dan is een leuke combi van velg en 8,5J idd een goede optie. Weer eens wat anders dan de 7J fietswieltjes. Want dat was mijn grootste ergenis van m'n Ultraleggera's. Waren echt waanzinnig mooie wielen, maar als je er achter staat lijken het net kruiwagenwieltjes. Echt een afknapper wat mij betreft. Heb je een dikke ride, zitten er van die zielig smalle wieltjes onder...

MINI Dubman '07 PureSilver

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors