joh, misschien mag je wel op de reservelijst!amokjeeh schreef:Mmmm volgende keer beter
Inschrijving MINI's voor KIKA gesloten (act. 187 deelnemers)
- pje en daan
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
mag ik bij voorbaat al mn complimenten uitspreken en een applaus voor de oprichter van deze mini's voor kika dag
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
- MR
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik hoop dat ik nog mee mag. Ik kan toch komen. Heb net de vrouw de deur uitgedaan dus geen gezeik meer aan me kop dat ik niet naar de Kika rit kan....
Kaj, Ida, organisatie,..... strijken jullie over jullie hart..... Ida, ik neem de houder mee komende zondag. Kom maar bij me langs dan kan je hem gebruiken....
Ik kom uit Den Bosch bij wie kan en mag ik aansluiten richting Amersfoort voor een pre-meet.....
MR
Kaj, Ida, organisatie,..... strijken jullie over jullie hart..... Ida, ik neem de houder mee komende zondag. Kom maar bij me langs dan kan je hem gebruiken....
Ik kom uit Den Bosch bij wie kan en mag ik aansluiten richting Amersfoort voor een pre-meet.....
MR
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Echt super dat je mee gaat MR!! Je zal haar niet voor niks uit de deur hebben gezet. Leuk is anders, maar goed, er loopt meer dan genoeg rond! Wie weet wat je tegen het lijf loopt, zondag misschien!
Eerst maar eens een paar gezellig dagen tegemoet! Tot zondag kerel!
Dan spreek ik je weer.
Eerst maar eens een paar gezellig dagen tegemoet! Tot zondag kerel!

- Hans
- Volledig MINI minded!

Bericht
Shit o shit.. echt jammer dat ik niet kan.. had graag mee gegaan, maarja ik zit in Hamburg dit weekend.. Driving-fun.com heeft ook een gaaf evenement dit weekend en ik mis ze allebei
Zullen jullie wat foto's maken?
(ik denk dat de server overuren maakt maandag 23-april
)
Zullen jullie wat foto's maken?
- Arjan
- Volledig MINI minded!

Bericht
@ Hans: heb gisteren iets binnengekregen voor de veiling wat jij 300% zeker wil hebben! (ik zit je niet te stangen hoor)
Vergeet de livestream niet te bekijken als je tijd hebt hè
http://kika.crossmediaventures.com/newminiclub
Staat op de laatste link trouwens ook een mooie foto van een GP op Zandvoort (rechstonderin)
Vergeet de livestream niet te bekijken als je tijd hebt hè
http://kika.crossmediaventures.com/newminiclub
Staat op de laatste link trouwens ook een mooie foto van een GP op Zandvoort (rechstonderin)
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Onze sponsors