Wij hebben nu sinds een kleine maand een cooper R56 en ik moet zeggen dat ik wel geschrokken ben van de kwaliteit van deze wagens. Het stuurt en rijd heerlijk maar na jaren japans te hebben gereden moet ik zeggen dat het me tegen valt. Toen ik de auto kocht wist ik dat er een remklauw linksachter vast zat en dat de mistlampen volledig geoxideerd waren. Nu heeft hij lekkage op het thermostaathuis.
Voor mij geen probleem ik kan alles zelf maar volgens mij kan je aardig leeg lopen op de mini als je zelf niet handig bent!
Heeft iemand nog tips met betrekking tot het vervangen van het thermostaathuis en wat kan ik nog meer verwachten? Auto is trouwens altijd in onderhoud bij van Poelgeest in Amstelveen geweest.
Gr Dennis
Kwaliteit Mini?
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Re: Kwaliteit Mini?
mistlampen is een veel voorkomend probleem (en met nieuwe zo weer)en het thermostaat huis ook.
Ik ben totaal niet handig en veel dingen zijn erg kostbaar om te laten doen maar denk dat je dat bij veel/alle auto's wel hebt.
Ik ben totaal niet handig en veel dingen zijn erg kostbaar om te laten doen maar denk dat je dat bij veel/alle auto's wel hebt.
- speedy
- NMC Legend
Bericht
wees blij dat je geen cooper s hebt dan want die heeft nog meer extreem dure reparaties wat je misschien niet allemaal zelf kunt (kapotte zuigers,distributie problemen )
- DeRRis
- Nieuw Lid
Bericht
Zoals ik al zei de laatste jaren japans gereden en daar was nooit wat mee.
De mini blijft! Ik zal er dus aan moeten wennen
Ook dat zou ik, gelukkig, kunnen repareren. Gaat er mij meer om dat ik geschrokken ben van de kwaliteit van deze auto'sspeedy schreef:wees blij dat je geen cooper s hebt dan want die heeft nog meer extreem dure reparaties wat je misschien niet allemaal zelf kunt (kapotte zuigers,distributie problemen )

De mini blijft! Ik zal er dus aan moeten wennen

Mooi Spul.......
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors