Toch wel met onze kortingCasper schreef:Ik heb van de week ook de boot geboektalleen iets minder mini"s dannamelijk van 27 juli tot 18 augustus
Trollstigen in 2014.....Extra info
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:

Bericht
Re: Trollstigen in 2014
- Casper
- Volledig MINI minded!

Bericht
haha blijven Hollanders he

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Als je voor de 10de keer gaat krijg je jubileum kortinglouisvdd76 schreef:Toch wel met onze kortingCasper schreef:Ik heb van de week ook de boot geboektalleen iets minder mini"s dannamelijk van 27 juli tot 18 augustus

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- maximiliaan
- Mod virus alert!

Bericht
We hebben d'r zin in! Mooie club al zolouisvdd76 schreef:Van de week al het bootformulier van Maximiliaan opgestuurd en net het formulier van Triumphtr3 doorgestuurd.
Triumphtr3 gaat ook gewoon met de boot van Kiel naar Oslo met de grote groep.
Dus die 2 kunnen ook als vermelding krijgen: Boot geboekt.
From MINI Roadster to MINI F56 Cooper to a F56 S with JCW kit
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
+1 uit Nederland!
Vertrek met de groep mee op boot van donderdag 22/5.
terug met de groep mee op maandag 26/5.
Ik ga ergens tussen mijn huis en Kiel in een hotel overnachten in de nacht van 21/5. Ik ga nog even zoeken waar precies (want dan ga ik rond 18.00 uur op 21/5 rijden vanuit zuid-holland)
enne, vikinghoed +1 voor de bestelling natuurlijk!
ik doe geen verlenging van de trip (wat ik wel van plan was), omdat de werkplanning erg strak is (mits ik nog werk heb tegen die tijd
)
Vertrek met de groep mee op boot van donderdag 22/5.
terug met de groep mee op maandag 26/5.
Ik ga ergens tussen mijn huis en Kiel in een hotel overnachten in de nacht van 21/5. Ik ga nog even zoeken waar precies (want dan ga ik rond 18.00 uur op 21/5 rijden vanuit zuid-holland)
enne, vikinghoed +1 voor de bestelling natuurlijk!
ik doe geen verlenging van de trip (wat ik wel van plan was), omdat de werkplanning erg strak is (mits ik nog werk heb tegen die tijd
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:

Bericht
Helemaal geweldig! Je bent nr 20 Marcel! (als we de zweed even buiten beschouwing laten)
ik zie je formulier wel tegemoet.
ik zie je formulier wel tegemoet.
- JosCountrymanCooper
- Bijna verslaafd

Bericht
Ga je "vermijd snelwegen" naar Kiel rijden ?
Jammer dat je niet wat langer in Noorwegen kan blijven, er is nog veel meer te zien.
Leuk Marcel, nog een Zuid-Hollander.Marcel Always Open schreef:+1 uit Nederland!
Ga je "vermijd snelwegen" naar Kiel rijden ?
Jammer dat je niet wat langer in Noorwegen kan blijven, er is nog veel meer te zien.
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Nee ik tuf gewoon op woensdagavond na de spits richting Kiel over de autobahn. (Op het gemak)
Twee jaar geleden heb ik al heel veel van Noorwegen gezien! Toen ben ik ik naar de noordkaap en terug gereden, was echt een avontuur! Deze keerwat korter, zodat ik ook nog een andere vakantie kan kiezen dit jaar.
Twee jaar geleden heb ik al heel veel van Noorwegen gezien! Toen ben ik ik naar de noordkaap en terug gereden, was echt een avontuur! Deze keerwat korter, zodat ik ook nog een andere vakantie kan kiezen dit jaar.
Gr, Marcel
- maximiliaan
- Mod virus alert!

Bericht
Super leuk dat je meegaat Marcel!!

From MINI Roadster to MINI F56 Cooper to a F56 S with JCW kit
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Even een hint, de links in de eerste post werken niet goed totdat je ze tussen [ bbvideo 650,395] .... [ / bbvideo ] tags zult zetten.
[BBvideo 650,395][/BBvideo]
en de volgende link met route is helaas verkeerd gekopieerd uit Marcel.no's browser:
en de volgende link met route is helaas verkeerd gekopieerd uit Marcel.no's browser:
moest zijn: googlemaps linkmarcel.no schreef:https://maps.google.nl/maps?saddr=Munke ... rn%20false;" bla bla bla bla bla
Gr, Marcel
- PjV
- Be Mini

Bericht
Mijn reis is geboekt
Boottochtje Hirtshals -> Larvik & v.v.
Hotels in Oslo voor de 22e en Hirtshals op de 26e
Boottochtje Hirtshals -> Larvik & v.v.
Hotels in Oslo voor de 22e en Hirtshals op de 26e

- Cheek-O
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:

Bericht
Ga je zelf rijden of met Marinus mee? Als je zelf rijdt is het misschien slim om met Marinus aan hut sharing te doen op de boot ivm de kosten.... Laat maar horen
Trollstigen in 2014
Leuk!Cheek-O schreef:dan ben ik nr. 21!!
Ga je zelf rijden of met Marinus mee? Als je zelf rijdt is het misschien slim om met Marinus aan hut sharing te doen op de boot ivm de kosten.... Laat maar horen
Onze sponsors