Sinds vandaag geen verwarming meer in de mini cooper, r55. Heeft automatische airo. Ook bij handmatig instellen van temp etc is er geen warme lucht uit te krijgen bij een warme motor....
Heeft iemand dit eerder gehad of heeft iemand suggesties waar ik naar kan kijken ?
Verwarming defect R55 Cooper?
- DeRRis
- Nieuw Lid
- Wwaldo
- 4 op een rij!
Bericht
Re: Verwarming defect r55 cooper ?!
even gecontroleerd (in het donker), en DACHT dat er bijna niets meer in zat, bijgevuld tot ver over max. Dat maak ik zo wel in orde..
Genoeg koelvloeistof gelukkig.
Genoeg koelvloeistof gelukkig.
- Wwaldo
- 4 op een rij!
Bericht
teveel bijgevuld koelvloeistof is er uit, dan kan ik straks in ieder geval weer rijden.
Iemand nog een suggestie waar ik naar kan kijken ?
Iemand nog een suggestie waar ik naar kan kijken ?
- Wwaldo
- 4 op een rij!
Bericht
ok, ik heb olie gepeild, op niveau, geen witte smurrie, ook niet bij oliebijvuldop. Waterpomp wellicht defect ? dan zou de motor toch ook oververhitten ? Krijg je hier niet een melding van ? (zou me overigens niet verbazen als het niet zo was, je krijgt ook geen melding als er bijna geen olie meer in je motor zit..)
- Wwaldo
- 4 op een rij!
Bericht
ik ga zo nog even weg met de mini, maar ik verwacht niet dat het is opgelost, koelvloeistof was op peil.
- Wwaldo
- 4 op een rij!
- Wwaldo
- 4 op een rij!
Bericht
Re: Verwarming defect R55 Cooper?
een tijdje na deze melding van niet werkende verwarming per toeval ontdekt dat de waterpomp lekte. Ik denk dat er toch lucht in het systeem heeft gezeten door de lekkage waardoor verwarming tijdelijk niet heeft gewerkt.
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors